Może ktoś coś w nich zobaczy. Problem tkwi w dużym spalaniu i kiepskim ostatnimi czasy paleniu, wprawdzie nie trzeba długo kręcić, ale łapie najpierw małe obroty po odpaleniu i po sekundzie wchodzi na 903obr/min
000BS - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82023.html
013 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82024.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82027.html
003BS - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82028.html
007 na zimnym - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82025.html
007 na ciepłym - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82026.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82029.html
012 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82030.html
Vag-com nie wyrzuca żadnych błędów, proszę o wyrozumiałość to moje pierwsze logi w życiu
PS na przykład teraz wartości 003 temp g62, g2 i paliwa na zimnym silniku są prawie jednakowe +/- 1,8stopnia.
A bardziej na powaznie to mala korekcja w 013 nic nie mowi, jezeli nie kopci to raczej wtryski nie leja, ale jezeli chcesz miec pewnosc to musisz je sprawdzic na maszynach.