zrobiłem czyszczenie przepustnicy i teraz nie mogę zrobić jej adaptacji
(może jest ktoś z wawy kto to umie zrobić w silniku 1.8 20 V agn na protokole KWP-1281) po podłączeniu przepustnicy i paru próbach jej adaptacji wyskakują mi błędy
17973- regulator przepustnicy dolna granica nie osiągnięta brak osprzętu / nie związane ze sprzętem -błąd sporadyczny
17967- regulator wolnych obrotow - ustawienia pierwotne bra osprzętu/ nie związane ze sprzętem
18010- napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem
na poczatku błąd 17973 był sporadyczny potem juz non spot wyskakuje razem z błędem 17967 odrazu po skasowaniu wyskakuje nadal i na zimnym i na ciepłym silniku i na włączonym i na wyłączonym błąd 18010 udało się skasować , jakieś sugestie co do błędów lub może wie ktos jak zrobić adaptację prawidłowo w tym silniku, biore polskiego VAGA 4.9 wchodzę w :
-silnik
-bloki danych (podaję blok 098)
- wciskam ustawienia fabryczne
na dole pojawia się napis ADAPTACJA PRZEPUSTNICY TRWA a za chwile NUMER BLOKU ZABRONIONY czekam chwile i dalej wraca w to samo:(
[ Dodano: 2010-07-06, 16:22 ]kurcze dzis znow walczylem z ta przepustnica i zauwarzylem ze nie otwiera sie do konca vag pokazuje ze otwarta jest w 85% (jeszcz enie zrobilem adaptacji ) sytuacja dość dziwna bo w niedziele ja wyjolem wyczysciłem odpaliłem i wracalem do wawy na wlaczonej klimie obroty byly spoko bo ok 1tys (przy klimie norma na biegu jalowym) po czym jak dojechalem do domu wylaczylem klime to podskoczylo do prawie 1500 i w takich okolicach pozostaje, czy to możliwe ze przepustnica zaadoptowala sie sama na poczet właczonej klimy i po jej wylaczeniu podnosi obroty jak spada obciążenie silnika?