toledziak95 pisze:Wersja demo, BS nie pójdzie.
szymekgd pisze:dialog1979, na poczatek korek w zb.wyrownawczym zmien.
Jezeli 000 robiles w BS to gosc przesadzil z przestawieniem kata, 85st. to zdecydowanie za duzo, 011 jest dla mnie niewiarygodny, ale u Ciebie absolutnie nie widac, zeby kierownice w turbinie sie przestawialy, 003 instr + 007 eng powinienes robic razem za kazdym razem, nie ma powtarzalnosci, wiec jezeli wczoraj zrobiles np. 007, a dzis 003 to do powtorki, przynajmniej na zimnym, na goracym widac, ze temp. sie pokrywaja w 100%.
szymekgd pisze:Reklamuj kat,ma byc 55st. i nie na sluch,znaki,ale wg.vaga.
Nie widac,zeby w turbinie przestawialy sie lopatki,gosciowi pewnie chodzilo,ze moze ukrecic linie olejowa przy turbinie? Ja bym na Twoim miejscu na spokojnie podszedl do tematu,najpierw log dynam. 003 + 011,a nastepnie ocena sytuacji,znajac zycie oddasz auto do mechanika i wpedzisz sie w spirale kosztow...
Skoro zmieniales korek to nie ma sensu znowu,widac po logach,ze auto trzyma temp.wiec termostat i wiatraki sa sprawne,uszczelka to ciezki temat,ale umiescilem kiedys ciekawy link do potwierdzenia jej uszkodzenia.
Spadek mocy to klasyczny notlauf zwiazany pewnie z przeladowaniem turbiny,zapisal sie blad 19765?