Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 19 maja 2008, 21:25

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: toledziak95 »

Wersja demo, BS nie pójdzie.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979, wg 000 wychodzi,ze kat do poprawki na pompie, jest 0st., ma byc ok.51-60st.

Pozostale logi db zrobione, ale brakuje do kazdego porownania z 003 instruments,czyli:
zimny: 007 engine + 003 instruments
cieply: 007 engine + 003 instruments

Chcemy porownac temp. G62 (007)z paliwa (007) z G2 (003)

[ Dodano: 2012-04-04, 23:12 ]
toledziak95 pisze:Wersja demo, BS nie pójdzie.


Piszesz o koledze dialog1979? Jezeli nie wywala bledu i miga spiralka to raczej opcja BS mu dziala
Michal
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

Jestem.Zrobiłem na nowo logi 007 i 000BS. Oto one.
Log (0 - 007,007)
Log (1 - 000)
Log (2 - 007)
Widzę że muszę jeszcze zrobić logi 003 instruments, też na ciepłym czy zimnym silniku?!
Byłem u mechanika i wyregulował mi kąt. Wziął 100 zł, sam nie chciałem się bawić aczkolwiek widziałem na forum opisane ze zdjęciami. Powiedziałem mu o objawach jakie jeszcze mam w autku i stwierdził że uszczelka pod głowicą i jakiś zawór przy turbinie który doprowadza powietrze. Nie wiem ile w tym prawdy i jak to sprawdzić. Logi 003 postaram się ac jutro.
Pozdro.

[ Dodano: 2012-04-06, 00:17 ]
widzę że jest napisane jak krowie na rowie że 003 na zimnym i ciepłym. Sorki za nieuwagę :)
Jutro to zrobię.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Zrob 000BS i pochwal sie jaki kat teraz masz ;)

Jak opanujesz logi stat.to przejdziesz do dynam. i bedzie mozna zdiagnozowac nieprawidlowosci w sterowaniu turbina,a uszczelke dlaczego chcesz wymieniac?
Michal
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

Dlaczego uszczelkę?! Hmmm. Jak jechałem w daleką trasę to wywaliło mi cały płyn odpowietrznikiem. W górnym wężu tworzy się ciśnienie, górny wąż jest twardy i gorący. Jak odkręce korek od zbiornika z płynem to uchodzi to ciśnieniem sycząco. Wymieniałem termostat. Rozmawiałem mechanika to powiedział że na 99% uszczelka.
Oto logi 003 na zimnym i ciepłym. Dodatkowo 000BS i log011.
Oceń sam.
Log (0 - 003)
Log (1 - 011)
Log (2 - 003)
Log (3 - 000)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979, na poczatek korek w zb.wyrownawczym zmien.
Jezeli 000 robiles w BS to gosc przesadzil z przestawieniem kata, 85st. to zdecydowanie za duzo, 011 jest dla mnie niewiarygodny, ale u Ciebie absolutnie nie widac, zeby kierownice w turbinie sie przestawialy, 003 instr + 007 eng powinienes robic razem za kazdym razem, nie ma powtarzalnosci, wiec jezeli wczoraj zrobiles np. 007, a dzis 003 to do powtorki, przynajmniej na zimnym, na goracym widac, ze temp. sie pokrywaja w 100%.
Michal
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

szymekgd pisze:dialog1979, na poczatek korek w zb.wyrownawczym zmien.
Jezeli 000 robiles w BS to gosc przesadzil z przestawieniem kata, 85st. to zdecydowanie za duzo, 011 jest dla mnie niewiarygodny, ale u Ciebie absolutnie nie widac, zeby kierownice w turbinie sie przestawialy, 003 instr + 007 eng powinienes robic razem za kazdym razem, nie ma powtarzalnosci, wiec jezeli wczoraj zrobiles np. 007, a dzis 003 to do powtorki, przynajmniej na zimnym, na goracym widac, ze temp. sie pokrywaja w 100%.


Korek raz niedawno zmieniłem ale ok,zmienie jeszcze raz. Tak 000 robiłem w BS, czyli do rekalmacji. Czyli co turbina ok??!! Mechanik stwierdził że jakiś zawór przay turbinie trzeba oczyścić i jakiś węzyk który tam idzie jak się urwie to kosztuje około 200 zł. Czyli 003 i 007 mam robić razem na zimnym. Mam reklamować kąt czy spróbowac samemu?! Widziałem w necie zdjęcia jak sięto robi ale nie chcę ryzykować. Ciekawy jestem czy wogóle sprawdzał na kompie kąt wtrysku. :(

[ Dodano: 2012-04-06, 22:02 ]
A poweidz mi co myślisz o tej uszczelce?! Ewentualnie jak sprawdzić tą turbinę. Jak osiągam 120 km to spada moc. Jak wyłączę i włącze to jest ok.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Reklamuj kat,ma byc 55st. i nie na sluch,znaki,ale wg.vaga.
Nie widac,zeby w turbinie przestawialy sie lopatki,gosciowi pewnie chodzilo,ze moze ukrecic linie olejowa przy turbinie? Ja bym na Twoim miejscu na spokojnie podszedl do tematu,najpierw log dynam. 003 + 011,a nastepnie ocena sytuacji,znajac zycie oddasz auto do mechanika i wpedzisz sie w spirale kosztow...
Skoro zmieniales korek to nie ma sensu znowu,widac po logach,ze auto trzyma temp.wiec termostat i wiatraki sa sprawne,uszczelka to ciezki temat,ale umiescilem kiedys ciekawy link do potwierdzenia jej uszkodzenia.
Spadek mocy to klasyczny notlauf zwiazany pewnie z przeladowaniem turbiny,zapisal sie blad 19765?
Michal
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

szymekgd pisze:Reklamuj kat,ma byc 55st. i nie na sluch,znaki,ale wg.vaga.
Nie widac,zeby w turbinie przestawialy sie lopatki,gosciowi pewnie chodzilo,ze moze ukrecic linie olejowa przy turbinie? Ja bym na Twoim miejscu na spokojnie podszedl do tematu,najpierw log dynam. 003 + 011,a nastepnie ocena sytuacji,znajac zycie oddasz auto do mechanika i wpedzisz sie w spirale kosztow...
Skoro zmieniales korek to nie ma sensu znowu,widac po logach,ze auto trzyma temp.wiec termostat i wiatraki sa sprawne,uszczelka to ciezki temat,ale umiescilem kiedys ciekawy link do potwierdzenia jej uszkodzenia.
Spadek mocy to klasyczny notlauf zwiazany pewnie z przeladowaniem turbiny,zapisal sie blad 19765?

Ok, będę reklamował. Tak pewnie o ten przewód chodzi, mówił coś o zaworze który doprowadza do turbiny powietrze chyba. Po świętach albo jutro zrobię logi statyczne na rozgrzanym silniku 003 i 007. Co to za błąd?? 19765?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979, 19765 to przeladowanie turbiny, wezyki, zawor n75, grucha i kierownice turbiny do sprawdzenia, skonczy sie, jak w wiekszosci przypadkow, na czyszczeniu turbiny, nie daj sie wkrecic na kupno nowego zaworu w ciemno.
Michal
ODPOWIEDZ