Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
s
spec
Forumowicz
Posty: 842
Rejestracja: 27 sty 2010, 20:44
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Rzeszów

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: spec »

Założyłem Toory T670 :D Teraz zastanawiam się nad dystansami na tył.
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: jakub_bb »

a ja rozebrałem i nasmarowałem dmuchawę białym smarem w sprayu, póki co cisza :P
Awatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
Posty: 1853
Rejestracja: 11 kwie 2011, 21:34
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9
Lokalizacja: WA

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Danielek. »

bartekmk pisze:założone fele z monzy:)

Danielek., ręcznie czy maszyna? uc czy cos innego?


Jeśli tego grata można nazwać maszyną to tak było to maszyną przu użyciu Menzerna FG500 a na finish FF3000.
bartekmk jak tam twoje poczynania z lakierem? ;-)

Nie mogłem przejść obojętnie obok tego :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Lokalizacja: Niepołomice

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: marek_igor »

uszczelnianie wszystkich drzwi i malowanie zacisków hamulcowych :)
d
dude88pl
Forumowicz
Posty: 498
Rejestracja: 03 lis 2010, 17:50

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: dude88pl »

umyte auto na święta na myjni bezdotykowej :-D
Seat Toledo II 1,8 20V Signo + LPG 2003r.
Obrazek
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: bartekmk »

Danielek., ostro pojechałeś, odrazu najostrzejsza pasta. ja narazie prowadze przemyślenia. najpierw skompletuje sprzet a potem zaczne jakies cwiczenia.
Awatar użytkownika
lysy87
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 21 mar 2012, 13:13

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: lysy87 »

Niby zwykła wymiana filtrów, a jednak...
Problem: Najpierw problemy z odkręceniem olejowego, jednak potem gorsza bieda. Przy zakręcaniu korka misy olejowej z nową uszczelką miedzianą, bo stara pociekała, coś dziwnie lekko się dokręcała, aż się nie dokręciła w ogóle.
Powód: Poprzedni właściciel tak wymieniał olej, że ukręcił gwint w misie :evil:
Recepta: Pomogło przegwintowanie otworu z drobnych zwojów na grubsze i zmiana śruby. Przy następnej wymianie chyba przegwintuje na 16 jeśli będzie ciekło, ale póki co ani śladu wycieku w około korka.

Wnioski: Jak można ukręcić gwint w misie i tego nie zauważyć?!
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Szymek08 »

Wczoraj odnowiłem wszystkie czarne listwy i plastiki (zderzaki i drzwi) - przemalowanie ich czarnym sprayem i wyglądają teraz jak nowe. Plan na dziś to wymiana Termostatu - jak sie uda to zrobię fotorelację.
j
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: jonson22 »

Wizyta na stacji diagnostycznej. Jedyne co do wymiany to łącznik stabilizatora.
l
lolek
Forumowicz
Posty: 337
Rejestracja: 23 lis 2009, 11:05
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Warszawa

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: lolek »

Wymiana tylniego lewego koła na zapas. W sobote naprawa i założenie letnich bamboszy.
ODPOWIEDZ