dzisiaj wieczorem dostane miernik to będe sprawdzał, zmieniłem diody i dalej to samo, zastanawiam się nad tym przeciążeniem ale przy prędkościomierzu jest także 6 i działają wszystkie. Zapewne jest to wersja przed liftem, mógł by mi ktoś napisać jak idą diody przy benzynie i temp. u mnie jest po dwie przy okienku i pomieszałem bieguny i dojść nie mogę..
ps: co sądzicie zmieniać barwe kontrolek pomarańczowych na białe i czerwone zostawiać ? czy zostawiać tak jak jest pomarańcz i czerwony?
[ Dodano: 2012-03-30, 18:03 ]no więc panowie zastosowałem sztuczkę z lutownicą, opiszę ją może komuś się przyda w razie problemów:
mając lutownicę pistoletową, w obwodzie szeregowym, strzelając lutownicą w 1 diodę ( nacisnąć i puścić spust) impuls powinien przejść do ostatniej diody i ona powinna się zaświecić, nie mając przepływu zaświeci się tylko do diody do której przepływa prąd reszta nie "błyśnie"
U mnie w zegarach zapewne są dwa obwody z lewej i z prawej strony po 3 diody dlatego świeciły tylko 3 z lewej, z prawej natomiast żadna , okazało się że wszystkie diody lewa i prawa są skierowane minusem do dołu ale jedna dioda pierwsza z prawego obwodu ma minus do góry i przez to całe zamiszanie
Mam nadzieje że moje wywody komuś się przydadzą