Może problem leży we wtryskach benzynowych tzn. jeden jest uszkodzony i porostu przy większych obrotach podaje ci za dużą dawkę paliwa i samochód się dławi. Ale mogę się mylić.
Był wymieniony ok miesiąca temu, ja już nie wiem co mu może być!!
Świece też nowe no ale po ok 10tyś km więc jak będę olej wymieniał to wymienię i je, bo to są najtańsze za 6zł/szt ale jak za te pieniądze to powiem szczerze że szał ok 9l/100km a wcale wolno nie jeżdżę
Ja mam w swoim Tolku bardzo złożony problem na który już 3 mechaników rozłożyło ręce. Zaczne od tego co jest zrobione:
-wymienione wszystkie filtry, olej
-założony nowy katalizator
-wymieniony przepływomierz
-wymieniona przepustnica
-wymienione kable wys. napiecia
-wymienione świece na NGK wersja do LPG
Nie pomaga NIC - problem polega na szarpaniu na każdym biegu tylko przy dodawaniu gazu pomiędzy 1900 - 2200/2300 obrotów (przy czym na biegu 4 i 5 jest to mniej odczuwalne).
Ponieważ wymieniłem wszystkie ww. elementy, a instalacje LPG i tak zamierzałem zakładać, nieposkąpiłem na w miare dobrą instalacje na firmowych częsciach (wtryskiwacze Hana itp.)
Stwierdziłem, że jeśli problem będzie w układzie paliwowym to intalacja to obejdzie i przy jeździe na LPG problem zniknie. Jednak....niezniknął. Szlag już trafia bo usterka jest bardzi drażniąca szczególnie przy jeździe po mieście. Co najgorsze odczyty VAG i logi nic nie pokazują. Ktoś ma pomysły od czego może być problem ?
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie
Sadamus, w tdi to moze byc objaw od nastawnika pompy, poczytaj, z tego co pamietam potwierdza sie to przez odpiecie czujnika predkosci, nie wiem tylko czy mozna przelozyc to na benzyne...