mariusz1987pl, ja z kolei czytałem zupełnie odwrotnie, że przy walniętej przepływce spalanie się zwiększa. Zresztą potwierdziło się to u mnie w aucie, bo jeździłem jakiś czas z walniętym przepływomierzem.
P.S. Ogarnij swojego posta, żeby był zrozumiały, bo wyszło Ci masło maślane i domyślać się trzeba o co Ci chodzi.
Dla mnie wiazanie wiekszego spalania z trafiona przeplywka to zly trop, w zaleznosci od jej wskazan ecu dopasuje ilosc paliwa, a poniewaz uszkodzona przeplywka najczesciej zaniza, wiec i mniejsze dawki beda (czyli mul), wypada zlogowac dynam.razem grupy 008 i 010 dla potwierdzenia, a jedynym wyjatkiem bylaby nieszczelnosc wezy cisnieniowych, wtedy ecu by dostawalo zafalszowane wartosci z przeplywki, przy czym nalezy rozwazyc lapanie lewego powietrza przed (na 99% kopcenie) i za przeplywka (zawyzone wskazania powietrza do doladowania rzeczywistego).
witam wszystkich jezdze moim toledo 1.9 110 ps codzien do pracy 4 km i po przejechaniu 120 km łącznie komputer pokazuje mi spalanie 7.9 przy tej lagodnej zimie czy to spalanie sie miesic w normie teraz czy jest zaduze jak na ta pore roku i ten silnik pozdrawiam
mi mechanik powiedzial ze przeplywka nie dziala w takich normach jakie ma na celu , ze jest po nizej normy i to moze byc odpowiedzialne za wieksze spalanie ale dalej nie wiem czemu sie tak dlugo grzeje auto , cieple powietrze jest szybko w miare a na desce dalej jest 60 stopni dziwne
mariusz1987pl, co w tym dziwnego? Wymien zespolony czujnik temp. plynu G62 i bedziesz mial 90st., dla pewnosci sprawdzenie w vagu grup 007 i 017 dla zimnego i rozgrzanego silnika.
witam mam pytanie mówiliśmy o spalaniu zauważyłem ze do mojej wersji jest inna przeplywka a ja mam taka http://allegro.pl/przeplywomierz-seat-t ... 02073.html jest to możliwe ze przez to więcej pali bo zle dawkuje itp ??