Jak już dyskutujecie o numerach to i ja się coś podpytam:) bo to ze model modułu musi się zgadzać to oczywiste ale czy te liczby niżej (ZM-max ...) tez muszą się zgadzać ? A raczej ostatnie chyba 6 liczb bo jak patrzyłem na alledrogo to są rożne. rafrut6, zaprogramować moduł da się zwykłym vagiem wystarczy ze starego przepisać wartość jak się nie mylę;) oczywiście o ile mamy na myśli te same programowanie czyli żeby dane "funkcje" działały w samochodzie
kri591 pisze:Jak już dyskutujecie o numerach to i ja się coś podpytam:) bo to ze model modułu musi się zgadzać to oczywiste ale czy te liczby niżej (ZM-max ...) tez muszą się zgadzać ? A raczej ostatnie chyba 6 liczb bo jak patrzyłem na alledrogo to są rożne. rafrut6, zaprogramować moduł da się zwykłym vagiem wystarczy ze starego przepisać wartość jak się nie mylę;) oczywiście o ile mamy na myśli te same programowanie czyli żeby dane "funkcje" działały w samochodzie
Różne moduły obsługują rożne funkcje, i są na 3 wtyczki lub dwie, jak ci padł to najlepiej kup taki sam ma się zgadzać cały nr. np 1C0 959 799 E lub 1J0 959 799 AH i tak dalej....
kri591 pisze:OMEGA, To ja wiem ze musi być ten sam nr. ja mam akurat 1J0 959 799 AH i bardziej chodzi co oznaczają te liczby niżej bo każdy moduł ma inna końcówkę.
kurcze podminiłem moduł i dalej tak jak było.... więc muszę dalej szukać bo raczej nie możliwe aby dwa moduły były tak samo walnięte tak sobie myślę że albo kabelski w gumowym wężyku się przetarły albo gdzieś kostka nie łączy ...
nie kupowałem... byłem podmienić .... jeszcze byłem u jednego gościa i dokładnie sprawdził modył i objawy wskazują na moduł, ale jak na krótko zaczął podpinać prubówke to wszystko chodzi.... obstawia właśnie że moduł ktoś kiedyś wsadził i jest źle zaprogramowany