Lecu5 pisze:Kręci jakieś 3-4 sek. Myślę, że jakby było z -15 to by już nie dał rady. Wsadziłem drugi akumulator, który ma koło roku, ale nie bardzo się to poprawiło
Ja bym obstawił kat wtrysku. Świece tu nie mają nic do rzeczy na razie bo grzeją dopiero od -5*C
Maestro_86, to poczytaj sobie serwisowki, a dowiesz sie, ze w naszych silnikach grzeja/dogrzewaja od plus 9st.C, a w nowszych silnikach 2.0 nawet od plus 14st.C.
Świece zaczynają grzać od +9*C a druga faza czyli dogrzewanie już po odpaleniu czasem zaczyna się i wyższych temp. Trwa ona 4 minuty lub do przekroczenia 2500rpm
kornat pisze:Świece zaczynają grzać od +9*C a druga faza czyli dogrzewanie już po odpaleniu czasem zaczyna się i wyższych temp. Trwa ona 4 minuty lub do przekroczenia 2500rpm
A to przepraszam. Zmyliło mnie bo gdzieś na forum czytałem że własne od -5. Tymbardziej mnie upewniło że dopiero od -5 kontrolka zapala się na dłużej. Sorki za wprowadzenie w błąd.
Witam, czy to normalne, że przy temperaturze -10 stopni kapie z rury czarna maź? bo nie wiem czy się mam bać czy to po prostu się skrapla woda a, że rura jest okopcona to robi się czarna maź?
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"