Czyli kogo objechaleś, a kogo nie.
Scyzor
Forumowicz
Posty: 134 Rejestracja: 08 lis 2011, 14:54
Auto: VW Golf 3 Variant
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Belgia
Post
autor: Scyzor » 26 lis 2011, 06:47
Dodam tylko że Toledo 1L według danych 1170kg. W dowodzie 1230kg, zalany i gotowy do jazdy.
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939 Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice
Post
autor: migacz1981 » 26 lis 2011, 19:39
A moje 1L waży 1030kg
"TITKO je poźiątku"
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816 Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy
Post
autor: Kitaj » 26 lis 2011, 19:47
Scyzor pisze: W dowodzie 1230kg
migacz1981 pisze: A moje 1L waży 1030kg
Może to zależy od tego kto i ile razy robił blacharke ?
Nie mogłem sie powstrzymać
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939 Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice
Post
autor: migacz1981 » 26 lis 2011, 20:30
Kitaj pisze: Scyzor napisał/a:
W dowodzie 1230kg
migacz1981 napisał/a:
A moje 1L waży 1030kg
Może to zależy od tego kto i ile razy robił blacharke ?
Nie mogłem sie powstrzymać
Wagę auta sczytałem z dowodu rejestracyjnego co do mojej blachy to ja się twojej turbiny przepływki i cieknących drzwi nie czepiam
Ja też nie mogłem się powstrzymać
[ Dodano : 2011-11-26, 20:33 ]
Zapomniałem na śmierć czepić się jeszcze dwumasa
Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 20:00 przez
migacz1981 , łącznie zmieniany 1 raz.
"TITKO je poźiątku"
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687 Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła
Post
autor: Szymek08 » 27 lis 2011, 13:54
Lepiej trzymać się tego że po prostu Tolki i ich silniki Diesla ładniej idą z dołu i tyle.
a
agamiarz
Post
autor: agamiarz » 28 lis 2011, 20:28
A tak w ogóle to jeżeli chce się naprawdę konkretnie zapierniczać czy to przy ściganiu się z kimś czy po prostu przy ostrej jeździe to przy jakich obrotach najlepiej zmieniać bieg w naszych tolkach dieslach? (u mnie wersja 90KM)
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000 Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Lokalizacja: Niepołomice
Post
autor: marek_igor » 28 lis 2011, 21:09
4 tys nie ma sensu przekraczać
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816 Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy
Post
autor: Kitaj » 28 lis 2011, 21:15
Najlepiej to zobaczyć wykresik z hamowni bo zapewne w każdej wersji mocy jest ona trochę innaczej rozłożona
bartek
Forumowicz
Posty: 2115 Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: bartek » 28 lis 2011, 21:17
migacz1981 pisze: Zapomniałem na śmierć czepić się jeszcze dwumasa
w AGRach nie ma 2masa
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816 Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy
Post
autor: Kitaj » 28 lis 2011, 23:42
bartek pisze: w AGRach nie ma 2masa
Ja miałem ale już nie mam