Witam,
to ja takie pytanko. Ostatnio miałem problemy z zapalaniem (zaczal dlugo krecic), stwierdzilem ze wymienie swiece. I teraz nie wiem ktore wybrac, bo znalazlem 2 rodzaje. NGK i oryginalne VAG. Które wybrac?
Dzieki za odpowiedzi.
Jednak ostatnio zauważyłem coś dziwnego, i nie wiem czy to jednak będzie kwestia świec.
Jak samochód postoi przez noc, to na drugi dzień słabo odpala. Kręci i kręci zanim zaskoczy. Ale zaraz po tym jak odpali, to od razu samochód gaszę, i zapalam spowrotem, i w tym momencie odpala już idealnie, po 2 obrotach. A więc już nie wiem - czy to będą świece, czy jednak zwyczajnie coś się zawiesza?
a w ktorym miejscu go znajde? i dostane go w kazdym motoryzacyjnym?
i to nie jest po dluzszym postoju, tylko na drugi dzien. I jak byly wyzsze temperatury to nie bylo tego problemu.
pushq, oryginalnie zaworek jest w pompie, kupujesz w motoryzacyjnym i montujesz przy filtrze, na przewodzie doprowadzajacym paliwo z baku, dodatkowy zawor moze pomoc, a na pewno nie zaszkodzi...
Radar, zawor jest faktycznie w pompie, nie powinno byc roznicy, ale jak umiesci sie na wejsciu, to paliwo z pompy i filtra nie zejdzie, w Twojej wersji teoretycznie moze z filtra zejsc...Pomoglo?