[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: bartekmk »

szkoda, ułatwiło by to przy kupnie wyeliminowanie przegrzania lub rozbiegania silnika. dzieki za odpowiedz.
Awatar użytkownika
damikr
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 06 maja 2011, 11:19

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: damikr »

Witajcie!
Temat był już zapewne kilka razy poruszany ale... jest tyle informacji że się już gubię.

Chciałbym zrobić sobie 2 kluczyk do auta bo mam tylko 1 a to trochę nie komfortowe.
Jakim kablem można zaprogramować immobiliser i w ogóle żeby posprawdzać kody błędów itp. Wiem że najlepsze są na port COM ale takiego nie posiadam więc zostaje USB tylko jaki? Są jakieś KKL i jakieś inne...jestem w tym zielony ale trzeba by się pouczyć.
Prosiłbym o podanie np. z allegro odpowiedniego kabelka.
Pozdro i proszę o wyrozumiałość.
x
xMarcin95x
Forumowicz
Posty: 79
Rejestracja: 02 kwie 2010, 09:51

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: xMarcin95x »

Witam, chciał bym się zapytać odnośnie kabla VAG. Posiadam Toledo III '05 BJB 1,9 TDI 105KM i pilnie potrzebuję porady odnośnie doboru Vag'a. Na Allegro jest tego multum. Czytałem trochę po forach ale nadal tego tematu ,,nie ogarniam".
Potrzebuję kabla m.in do: odczytania błędów, ustawienia dawki paliwa , itd.
Z góry dziękuję za pomoc.

Ps.( na jakimś tam forum pisało że kabel od pasata B5/B5 FL pasuje też do mojego autka , ale gdy pożyczyłem od kumpla, fakt kabel wchodził w gniazdo ale wywalało crash w programie przy próbie połączenia)

mam też jeden a oku , ale nie wiem czy będzie działał i pasował ---> http://allegro.pl/promocja-interfejs-va ... 74398.html
Awatar użytkownika
tomektak
Forumowicz
Posty: 221
Rejestracja: 23 mar 2010, 11:06

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: tomektak »

Kolego, to że wywalało crash programu, to nie wina kabla lecz "użytkownika" - częsty problem w nowszych systemach niż Windows XP gdzie programy w trybie gościa i administratora mają różne prawa dostępu do zapisu na dysku.
Było
Obrazek
Jest
Obrazek
Awatar użytkownika
igi-20
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 20 lis 2011, 16:39

Diagnostka vagiem toledo II do silnika AGN 1.8 20 v

Post autor: igi-20 »

Witam jezdze toledo II z silnikiem AGN 1.8 20 v. gdy sie lacze z autek i wchodze w bloki pomiarowe mam tylko dwadziescia pare blokow.nigdzie nie moge znalezc opisu tych blokow i ich wzorcowych wartosci . podczas poszukiwan po necie znalazlem opisy do innych silnikow ale nie do silnika z oznaczeniem AGN. pomozcie ! ! !
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Roxon40 »

Z tego co pamiętam jak miałem VAG to jak wchodzisz w bloki pomiarowe to są opisane co do czego służy.

A to że masz ich dwadzieścia parę to widocznie tyle wystarczy żeby zdiagnozować auto bo po co ci blok np wartości doładowania turbiny skoro nie masz diesla.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Sony »

Roxon40, kolega ma chyba na myśli to, że nie może znaleźć interpretacji danych bloków pomiarowych na necie, czyli nie wie jak je odczytywać. Chociaż wartości domyślne mniej więcej w VAGu powinny być opisane w nawiasach.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Roxon40 »

A to nie wiem teraz z racji Win7 jestem zmuszony używać Polskiego Vaga a tam to inaczej jest opisane.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
s
spec
Forumowicz
Posty: 842
Rejestracja: 27 sty 2010, 20:44
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Rzeszów

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: spec »

Roxon40, zainstaluj XP mode i będziesz mógł używać oryginalnego Vaga. Sam tak używam i zero problemów.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: szymekgd »

spec, a skad sciagnales xp mode? ;)
Michal
ODPOWIEDZ