Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sznurek
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 10 lip 2011, 21:58

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sznurek »

Logi dynamiczne ( podmieniłem przepływkę)

Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_52755.html
Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_52757.html
Obrazek
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Widac roznice na "plus".
Awatar użytkownika
Sznurek
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 10 lip 2011, 21:58

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sznurek »

Wymieniłem na nową przepływkę oryginał
Dynamiczne :
Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_53187.html
Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_53188.html

postój:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/sznurek_53189.html
Obrazek
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

W koncu porzadna przeplywka ;)

Jeszcze zwalcz wolne wstawanie turbiny i bedzie git. Log 003 robisz W BS
t
trafan21
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 24 wrz 2011, 19:41

Grupy: 011,002,008 -proszę o sparawdzenie logów

Post autor: trafan21 »

http://vaglog.rtnet.pl/trafan21_58366.html


seat leon 1,9TDI 110KM 2002 r
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

trafan21, ciezko ogarnac Twoje logi...Statyczne i dynamiczne robisz oddzielnie, silnik nie nagrzany, co chcesz sprawdzic?
K
Kiziak
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 10 kwie 2010, 19:41
Auto: Toledo 2 1M
Model: 1.8 20V APG
Lokalizacja: Warszawa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Kiziak »

Załączam moje logi. Robione na trójce.

Miałem błąd (bez checkengine).
Filtr paliwa niedawno wymieniany (tydzień temu) - widzę coś od fuel
Filtr powietrza też nowy.

1 Fault Found:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -

Statyczne:
Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/kontakt_58404.html
Grupy: 001,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kontakt_58402.html

Dynamiczne:
Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kontakt_58403.html
Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/kontakt_58401.html

Nie znam się na tym całkowicie :) Będę wdzięczny za pomoc. Czasem na zimnym silniku jak depne z niskich obrotów to szarpnie w okolicy 3k/min. I słabo idzie przy 5,5-6k chyba.

Czy z przepływki jest wystarczająca wartość?

//edit 26.09.2011 18:22
Dzisiaj wyczyściłem przepływkę. Był syf ale w sumie na wyniki nie miało to wpływu.

Log dynamiczny:
Grupy: 002,003,020 - http://vaglog.rtnet.pl/kontakt_58482.html
Pierwszy time stamp jest na trzecim biegu a kolejny na czwartym.

[ Dodano: 2011-09-27, 15:41 ]
Widzę, że muszę zmienić silnik bo ten wolnossak 1.8 nie cieszy się "zainteresowaniem" ;)
Jeszcze dzisiaj loga giganta zrobiłem z jazdy http://vaglog.rtnet.pl/kontakt_58678.html
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Witajcie.

W dniu wczorajszym wykonałem kumplowi z forum diagnostykę auta z kompletnymi logami.
Silnik ASV 2004 rok, 1.9 TDI

Zerknijcie fachowym okiem czy Waszym zdaniem jest wszystko w porządku czy coś jest nie tak. Auto jest przymulone i turbo zaczyna łapać notlaufa. Szukamy przyczyny.

Logi statyczne BS

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58666.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58667.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58668.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58669.html

Ja tutaj widzę, że kąt wtrysku zdecydowanie trzeba skorygować i że chyba EGR jest zaślepiony (ale to akurat nic złego) :) Jednak interpretacja logów moją mocną stroną nie jest.

Logi dynamiczne - III bieg:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58676.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58671.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58672.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58673.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58675.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58674.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58677.html

Logi dynamiczne - IV bieg:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58680.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58679.html

Widać tutaj, że auto nie chce się wkręcać na obroty w okolicach 4tys. obrotów na IV biegu... :/

Bardzo proszę o interpretację w imieniu kolegi lucassius :)
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

Sony pisze:Logi statyczne BS
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_58666.html


Kąt wtrysku trochę przestawiony
Geometria też coś nie halo, sprawdź ręcznie czy nie zacina się grucha i zmienna geometria
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

kornat, calkiem sporo, 78 to nie ok. 51st. i w 004 dynam. widac, ze zawor n108 zaczyna nie ogarniac zakresu przestawiania kata.

Sony, egr faktycznie zaslepiony, turbina wkreca sie dopiero od 2,5tys., a pozniej od razu przeladowuje, na poczatek trzeba sprawdzic sterowanie (n75), ecu tnie doladowanie-co widac w wysterowaniu zaworu, a turbina pompuje wiecej.
ODPOWIEDZ