....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
remiq pisze:Roxon40, wyprawia takie rzeczy w Chorzowie
Teraz tym bardziej bo z 80 KM dostałem 125 KM w TDCI
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
tony pisze:Podobno to on wyprzedzał na 3go ten tlk do Katowic i maszynista musiał zjechać
I dlatego ma na aucie napis UPS .A tak na poważnie to było w grudniu 1999r moja pierwsza praca za kółkiem godzona jeszcze ze szkołą średnią a mianowicie jezdziłem "kredensem"(Duży Fiat) w pizzerii Speedy w Głuszycy.Sobota jak zwykle dużo zamówień i dużo jazdy śnieg już był a jakże.Prawko miałem już ponad rok ale jezdziłem dopiero 3 dni i to był 3 dzień.Jechałem po ubitym ale nie posypanym śniegu ul kolejową w Głuszycy gdzieś na wysokości skrętu na Łomnicę dopadła mnie myśl czy jadąc na czwórce ok.70 km/h jak "kopne" auto sprzęgłem to koła jeszcze zabuksują jak pomyślałem tak zrobiłem i żebym wiedział co się stanie to kopnął bym ale siebie w kostkę auto dostało strasznej "ryby" ja starałem się kontrować po czym zaczeło sie obracać a mi zostało już tylko modlitwa. Moje modły zostały wysłuchane nic nie jechało z przeciwka i auto przestało się obracać jechało już tyłem w kierunku latarni a ja już widziałem pogięte blachy i przeszło mi przez myśl żeby może nacisnąć na hamulec i tak zrobiłem przednie koła się zablokowały (bo tylko one hamowały) i auto doparło do krawężnika i obróciło jeszcze raz ale tym razem zatrzymało się definitywnie w rowie między słupem a drzewem z jednym kołem zostało tylko na chodniku.Na szczęście nie było nawet draśnięte a dobrzy ludzie pomogli wyjechać na drogę.I to moja pierwsza zimowa przygoda
[ Dodano: 2011-09-12, 21:16 ]
Roxon40 pisze:Teraz tym bardziej bo z 80 KM dostałem 125 KM w TDCI
Nooo tył napęd jest fajniejszy w zimę. Na FWD się jeździ inaczej. Myślę, że RWD wymaga dużo więcej wprawy, ale w zimę RWD jeździłem skodą taką starą (najcześciej siwe były, modelu nie pamiętam ale podobna była do 125 w sensie "sedana". Z przodu sie wkładało płyty chodnikowe bo silnik był z tyłu) w RWD nie miałem igraszek ciekawych.
migacz1981 pisze:Teraz tym bardziej bo z 80 KM dostałem 125 KM w TDCI Czyżbyś zdradził gwiazdę dla błękitnego owalu?
Tak. Taki dostałem to co będę protestował to i tak czasowe auto gdyż jak się uda zmieniam pracę i dostanę jeszcze coś innego No i jest szansa że będę spokojnym kierowcą w końcu
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Ja także jakoś nie trawie kurierów oczywiscie na drodze... Jak widze takiego w lusterku to mam wizje wyprzedzania na trzeciego, na zakretach albo pod górkę i oczywiscie to sie sprawdza. Wystarczającą ilość razy musiałem hamować i uciekać na pobocze żeby sie z takim nie spotkąć bo nie pomyslał ze ciężarówka jest troche dłuzsza od osobówki i wyprzedzanie załadowanym samochodem zajmie troche czasu... Zazwyczaj za kółkiem siedzą ludzie w wieku 20-25 lat którzy pędzą na złamianie karku. Nie ważne czy jade 80 czy 120 czy 140 to mnie wyprzedza.
Chociaz patrząc z drugiej strony.
Wolna jazda ---> Mniej dostarczonych przesyłek ---> Wk******y szef ---> Mniejsza wypłata