Sprawdź wszystkie obwody pod kątem "uciekającej" masy. Sprawdź czy jest połączenie masy silnika karoserią. Bo wskazywałoby to na taki problem. Samo ładowanie nie jest związane z ECU może ktoś gaz jakoś dziwnie podłączył...
olinek2 pisze:Sprawdź wszystkie obwody pod kątem "uciekającej" masy. Sprawdź czy jest połączenie masy silnika karoserią. Bo wskazywałoby to na taki problem. Samo ładowanie nie jest związane z ECU może ktoś gaz jakoś dziwnie podłączył...
Instalacje mam ok poltora miesiaca zrobilem juz 4tys km i jakies 3 dni temu to sie zaczelo pojawiac. Mysle zewyczyszczenie wszystkich stykow itp zalatwi problem
Panowie mam problem w moim Seacie Ibiza. Posiada on zwykłą instalację gazową. Rok produkcji samochodu 2001 , gaz wrzucony do niego w 2002 i jeździ już 9 lat na gazie. Właściciel przede mną mówił mi, że sam regulował gaz a na przeglądy jeździł podbijać za przysłowiową flaszkę. Problem jest typu takiego, że przy odpaleniu na benzynie wszystko jest ok, natomiast gdy dam 2500 obrotów i przełączy mi na gaz i w tym momencie nie przytrzymam kilka sekund na obrotach w okolicach 2 tys to mi gaśnie. Sytuacja ma miejsce podczas odpalania, nie podczas jazdy. Czy to jest normalne? słyszałem opinie, że silnik musi być rozgrzany i wtedy przełączając na gaz powinien spokojnie dawać radę. Ostatnio tak zrobiłem. Odpaliłem normalnie na benzynie, poczekałem do 90 stopni i dałem więcej gazu, przełączyło mi na gaz i puściłem wszystko i zgasł. Czy to może być problem z wyregulowaniem gazu? u mojego brata w 20-letnim audi na zwykłym gazie takie rzeczy nie mają miejsca.
Wcale mi z głowy wyleciało, że kończy się homologacja butli w lutym, może mieć to znaczenie że jakiś słabszy jest? jak wymienię butlę na nową to może być lepiej?
ja miałem identyczna sytuacja w moim poprzednim samochodzie reduktor musiałem wymienić (jako że nie wierze w magiczne zestawy naprawcze) na nowy. Kosztowało mnie to chyba coś kolo 350zł z drobnymi przeróbkami.