Taki pomiksowany jakiś. Kierownica i tunel sprzed FL, manetki i ramka dookoła licznika po, kierunki okrągłe poliftowe, silnik z maja 1994 lub nowszy (na wtrysku mono-motronic). Wyposażenie: elektryka szybek z przodu, lustra ręczne, kanapa dzielona, ale ktoś wlew gazu wkleił... tam zacznie gnić . Za te pieniądze jeśli ma zdrowy brzuszek, to warto. Silnik 1F jest może niezbyt żwawy, choć nie ma tragedii (ja mam taki), ale za to prosty, trwały i lubi gaz.
A Ty się lepiej przynajmniej przywitaj w odpowiednim dziale, bo ostrzeżenia od moderatorów polecą...
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Wersja CL (krótki tunel środkowy, niedzielona kanapa bez zagłówków) z początku 1994r (głęboka ramka na radio), niezniszczalny diesel, zderzaki chyba malowane, bo seryjnie nie było nigdy pomalowanych listew, a tam są. Coś dziwnego wisi przy dźwigni "rozruchu zimnego silnika" (1,9D 1Y miał ręczne "ssanie"). Szeroka chłodnica z turbodiesla. Przebieg niewiadomy, bankowo ponad 200tys. km, ale tym bym się nie przejmował, bo silnik wytrzyma drugie tyle, tym bardziej, że po wymianie pasków i płynów. Trzeba obejrzeć podłogę, blachę pod klapką wlewu paliwa (tam często jest "rude zło"). Blenda między lampami z tyłu z nowszych roczników, ale to częste, bo czarna standardowa lubi pękać. Tłumik z benzyniaka - powinien być zagięty do dołu. Generalnie najprostsza i najtańsza w eksploatacji wersja Toledo Nie ma się co zepsuć.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Czy będę mógł do niego przerzucić radio z Ibizy 93r. ? Co to jest w silniku w kształcie srebrnej puszki ? Chyba pierwszy raz coś takiego widzę.
Skoro ma tłumik od benzyniaka to miał coś tam grzebane ?
Toledo będę jeździć co drugi dzień ok 250km, więc też muszę patrzeć pod tym względem czy mi nie padnie auto gdzieś po drodze.
Czy to auto jest wart swojej ceny ? Czy nie będzie wciągać więcej przez mniejszą ilość KM ?
[ Dodano: 2011-05-15, 14:04 ] Nie ma radia, nie ma anteny. Ile kosztuje zamontowanie anteny radiowej ?
Radio z Ibizy wejdzie.
Ta srebrna puszka to kolektor ssący. Tłumik pewnie oryginalny odpadł, albo przegnił i wstawili taki, bo parametrami nie ma różnicy. Tylko diesle mają zwyczajowo końcówki rury zagięte w dół. Autko wytrzyma i nie będzie więcej palić. Teść ma Golfa 3 z tym silnikiem. Nie ma litości dla niego i spalanie trzyma się w okolicach 5-5,5l/100km. Autko takie trasy wytrzyma bez problemów.
Jeśli ma zdrową budę, to moim zdaniem jest warte. Przy oględzinach zażycz sobie "ścieżkę zdrowia" czyli badanie na stacji diagnostycznej. Tam Ci fachowcy powiedzą co go boli pod kątem stanu podwozia, hamulców, stanu i geometrii zawieszenia, ewentualnych wycieków itp.
Co do anteny to muszę swoją ogarnąć, więc aktualnie jeszcze nie wiem.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Antena może jest, ale niektóre egzemplarze miały wewnątrz słupka i jej nie widać i wystarczy poszukać i podłączyć.
Koszt badania w zależności od stacji. Ja płaciłem raz 20zł, raz 50zł, a raz chcieli 80zł.
Autko nie powinno się zrobić specjalnie łaciate. Pisałeś, że miałeś/masz Ibizę. Toledo ma blachę generalnie taką samą. Ta sama fabryka.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ