Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Toledo II generacji
s
sumo
Forumowicz
Posty: 16
Rejestracja: 24 paź 2008, 19:14

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: sumo »

Niestety fotek nie mam. W ogłoszeniu tez nie zostały umieszczone.
A jak wyglada sytuacja z blachami tzn. odpornośc na korozję. Samochód prawdopodobnie nie bedzie garażowany a planuje nim pojezdzic parę latek i dobrze jakby nie przypominał sera szwajcarskiego. Zastanawia mnie problem "ciekniecia" karoserii czy jest to czesta przypadłość czy tylko jak ktos ma pecha. Nie moge tego zweryfikować bo autko jest garażowane a poza tym w ostatnim czasie nie było porządnych deszczy. Dywaniki ma suche.
Awatar użytkownika
kristof
Zasłużony
Posty: 712
Rejestracja: 18 maja 2008, 13:35
Auto: BMW
Model: X5
Lokalizacja: Wolomin

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: kristof »

jesli auto garazowane problemu mokrych dywaników nie ma
Awatar użytkownika
tony
Zasłużony
Posty: 2725
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: tony »

bez zdjęć to mogę Ci tarota postawić i na jedno wyjdzie - jak auto Ci się podoba to jedź zrób fotki na dużej rozdzielczości i dasz wątek a my się wypowiemy.
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Awatar użytkownika
Tomas
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 10 lip 2008, 11:29

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Tomas »

hehe chlusnij ze 2 wiadra wody od góry na każde drzwi, to zobaczysz na progach i dywanikach czy uszczelki trzymają ;)
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Awatar użytkownika
maniekmc
Forumowicz
Posty: 844
Rejestracja: 19 maja 2008, 15:02

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: maniekmc »

A problem cieknięcia uszczelek jest dosyć częsty i na 80% również będzie u Ciebie, zalety stania pod chmurką, no i za jakieś 1,5 -2 lata!
[center]Obrazek[/center]
w
ww200
Forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 25 paź 2008, 23:00

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: ww200 »

maniekmc pisze:A problem cieknięcia uszczelek jest dosyć częsty i na 80% również będzie u Ciebie, zalety stania pod chmurką, no i za jakieś 1,5 -2 lata!


Nie tyle jest to problem uszczelek w drzwiach co uszczelniacza pomiędzy drzwiami a płytą mocującą z podnośnikiem szyb.Wystarczy posmarować silikonem dolną krawędź płyty i po kłopocie,oczywiście do następnego odkręcenia płyty :-D
d
darkghoust

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: darkghoust »

Ja jestwem świerzo po zakupie diesla. Pierwszą żeczą którą zrobiłem była przejażdzka na stację diagnostyczną. Autko zostało dokładnie sprawdzone przez znajomego diagnostę( tylnie amory do wymiany, zawieszenie z przodu ok, analia spalin też ok) . kontrola papierów, sprawdziłem jak się zachowuje na drodze. I zakupiłem.
Awatar użytkownika
Tomas
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 10 lip 2008, 11:29

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Tomas »

Dark Ty śwituchu :!: :!: :!: Jak Ty tą analię spalin robiłeś :?: albo może nie opowiadaj :P hahaha

Sumo co do blach, to spoko. Tolo II ma ocynk. Jak nie był bity i nie ma głębokich rys czy przecierek, to nic nie wylezie :) Tutaj nawet chłopaki mówili (w innym wątku na forum), że podwozia na zimę nie trzeba konserwować, bo nic się nie dzieje :)
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
d
darkghoust

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: darkghoust »

Dark Ty śwituchu Jak Ty tą analię spalin robiłeś albo może nie opowiadaj hahaha

Gwoli ścisłości ja jej nie robiłem hahahaha. A na podstawie składu spalin można sporo się dowiedzieć o stanie silnika.
A
ADIWWL

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: ADIWWL »

musisz ogolnie go sprawdzic czy niebije nieściąga nieszarpie (bo jak szarpie to daj sobie odrazu spokoj) druga najwazniejsza zecz to sprawdz pompe wtryskowa 3 dwumas przy tym przebiegu tez wypada sprawdzic i turbo jak był dobrze traktowany to jest ok ale jak nie to moze byc lipa ( dołoz 1000zł i mozesz brac mojego ja ci uczciwie powiem co było malowane co wymieniane z zreszta wszystko zanjdziesz na forum powiem tez co trzeba zrobic a w przypadku mojego niema wiele zeczy ( panel klmatronic i cos bije z prawej strony ale to juz chyba na dniach sam zrobie no i ma przedewszystkim w tej chwili 125000 i ksiązke serwisowa z wpisami)
ODPOWIEDZ