siwy_a1, nieprawda!
Do odczytania PIN potrzebny jest odpowiedni kabelek np. VAG K+CAN Commander.
A sam kluczyk zaprogramujesz nawet zwykłym kablem VAG COM.
goomis86 nie będę się upierał, ale próbowałeś kiedyś to zrobić? Bo mi zwykłym kablem się nie udało. W pracy też mamy do tego specjalistyczne urządzenie, bo zwykłe kabelki i laptop, nie sprawdzają się. Jeszcze PIN udaje się odczytać dosyć często, ale z zaprogramowaniem klucza, to już porażka.
siwy_a1, sam tak zrobiłem, kupiłem sobie 3-przyciskowy kluczyk na allegro. Kablem VAG K+CAN Commander (~100zł) wyciągnałem PIN z licznika a zwykłym VAG COM (~40zł) zakodowałem immo oraz pilota.
witam wszystkich . czytałem wasze wpisy o programowaniu pilota , robiłem jak pisaliście i nic . moje pytanie brzmi jak pilot si ę zaprogramuje to czy coś się robi np. czy światła migają , bo ja zrobiłem wszystko po koleji i z pilota nie mogę zamknąć ani otworzyć , pilot chyba jest dobry bo dioda miga jak się naciśnie , a jak sprawdzić czy jest alarm , z góry dziękuję
sorki peter174 że nie stosuję się do zaleceń forum nie wiem o co chodzi czy mam podać symbol samochodu wybacz ja nie jestem taki biegły raz już napisałem i mnie wyrzucono no ale jeśli chce się korzystać z dyskusji i rad to trzeba się podporządkować , jeśli chodzi o model to świeżo nabyłem 1M i nie zamyka mi się z pilota nic nie działa dioda na pilocie miga próbowałem programować z drugim kluczykiem i nic a te instrukcje to do wykrywania błędów] jeśli tak to ja nie bardzo wiem co z czym się je
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
toledo77398, napisz skąd masz tego pilota, byl orginalny z autem czy po prostu dokupiles na pale i prubujesz cos zrobic ? Dioda bedzie w pilocie mrugac zawsze jak sa dobre baterie i czy jest zaprogramowany czy nie. Sprubuj polskim vagiem 409. U mnie poszlo. Pozdrawiam