Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Toledo II generacji
ODPOWIEDZ
s
siemionek78
Forumowicz
Posty: 119
Rejestracja: 30 paź 2010, 20:44

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: siemionek78 »

mam nadzieje ze od 2003r :mrgreen:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: szymekgd »

A czy przypadkiem, jezeli po zdjeciu boczku drzwi sa zabezp. folia to nie mamy do czynienia z "poprawiona" wersja?
Awatar użytkownika
lukaszz
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 23 mar 2011, 18:49

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: lukaszz »

Chodzi mi najbardziej o to, że właściciel nic nie robił przez te 7 lat z tym problemem. Co innego jak ktoś coś zrobi i starczy to na rok czy dwa, ale tam cały czas był ten problem, ciekawe jak wygląda blacha pod tapicerką. Czy u was zawiasy drzwi też były całe skorodowane ?
Dodatkowo samochód nie był garażowany, cały czas stał pod blokiem i lał na niego deszcz.
Troszkę jednak ten silnik jest za słaby, ile samochód waży z tym silnikiem ? niecałe 1300 kg ?
b
barneyoss

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: barneyoss »

Ja jak kupiłem z pozoru ładne toledo w wersji sport TDi i sporo niespodzianek mnie czekało przy nim..Zrobiłem najpierw rozrząd-ponad 1000zł, potem uszczelka pod głowicą, od razu dałem głowice do splanowania, sprawdzenia szczelności etc i znowu koło tysiaka poszło. Potem turbo do czyszczenia poszło 550zł, nowa przepływka 230zł bo stara kulała. Także wymarzony dieselek dał mi popalić w pierwszym półroczu użytkowania. Przebieg sprawdzany nie kręcony 180 000km w chwili zakupu, 1 właściciel u szwabów i to starszy pan, wydawać sie mogło, że nie powinno być kłopotów, ale widać regularny PSJ zrobił swoje (łopatki w suszarce). No ale troche sobie odbiłem na katalizatorze, który poszedł za 750zł ;-)
Ogólnie nie spodziewałem sie takich wydatków, ale nie zniechęciło mnie to i dalej dopieszczam maszynę :-)
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Kitaj »

Moim zdaniem rozrządu nie powinno sie wliczac bo to czesc eksploatacyjna ;-)
Ale spójrz na to z innej strony. Masz mozna powiedziec nową głowice wraz uszczelka i wyczyszczona turbine i nową przepływke i tych rzeczy juz jestes pewien ze sie nie zepsuja w najblizszym czasie ;-)
b
barneyoss

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: barneyoss »

No tak, mam porobione większość potencjalnych rzeczy, które mogą sie wysypać :-) Jeszcze zapomniałem dodać, że gaszak przy EGR jeszcze do wymiany, ale już kupiony za 70zł. Mechanicznie jeszcze tylko dwumas może sie posypać, ale narazie jest ok i mam nadzieje, że dalsza eksploatacja będzie bezawaryjna.
Awatar użytkownika
Wyplosz
Forumowicz
Posty: 868
Rejestracja: 11 cze 2010, 12:01
Auto: TOLEDO 1M
Model: AGZ
Lokalizacja: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Wyplosz »

Ja miałem podobnie, na poczatku wszystko zaczęło sie srać, teraz znowu turbo do czyszczenia jest ale zamiast czyścić dam do regeneracji i zamiast swojego z ASV wezmę albo z ASZ lub ARL,
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym :D
b
barneyoss

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: barneyoss »

Ja też miałem taki zamiar, żeby wsadzić większa suszare, ale okazało się, że moja jeszcze zdrowa. Jak sie wysypie obowiązkowo włoże zapewne z ASZ, no chyba że mody będą szły w stronę większej mocy to ARL zapodam, ale wtedy trzeba FMICa zmontować.
Awatar użytkownika
Wyplosz
Forumowicz
Posty: 868
Rejestracja: 11 cze 2010, 12:01
Auto: TOLEDO 1M
Model: AGZ
Lokalizacja: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: Wyplosz »

barneyoss, ja też na poczatku chciałem na ASZ ale dzwoniłem do firmy co zajmuje sie regeneracja suszarek i niema róznicy w cenie, a ARL ma lepszy potencjał na mody, a jak wrzucisz od ASZ to i tak trzeba wrzucić FMIC , bo w lepiej będzie puchnął oryginalny IC
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym :D
r
rafik
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 28 lis 2010, 20:02

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Post autor: rafik »

A niby diesel taki tani w utrzymaniu!!! :-P
Ale jak coś się sypnie, to trzeba płacić i płakać!
ODPOWIEDZ