BTW to 16V ma osobne cewki zapłonowe jak dobrze pamiętam


te 4 kuce rekompensują mi uchylone szyby
Doceniłem to już kila razy
Silnik na trzech garach ma naprawdę zaskakującą moc, no i spokojnie można sobie podjechać do sklepu po nową cewkę (ostatnio kupiłem BOSCHa za 125zł
) Kolejny plus, to brak przewodów wysokiego napięcia.
Mój ojciec ma taki, zrobił nim na gazie 300 tys. km i jest naprawdę nie do zajechania
Chciałbym, żeby mój 1M wytrzymał tyle samo 
remiq pisze:1F - 1,6i 8v.
Minusy:
- brzydki
- mocy brak
- momentu brak
- po 100km paliwa brak...
Plusy:
- tani (kompletny silnik 300zł)
- prosty (8v, elektroniczny monowtrysk, brak turbo, przepływki, dziwnych podciśnień itp.)
- jeśli się dba, to nie do zajechania

a ja przypominam wszystkim, że to nie temat gdzie chwalimy się V-max 
