kornat pisze:Kaktus/Michal, sprawdź wężyk idący od serwa do pompy vacum (chodzi mi o to kolanko) czy nie jest popękany.
A co to ma wspólnego z przyśpieszeniem etc. ? Raczej szczelny wężyk jest odpowiedzialny za lepsze wspomaganie hamowania
Kaktus/Michal, jak auto złapie zawiechę to daj mu w gaz i zobacz do jakiej prędkości się zbierze. Ciekawe czy będziesz miał moment, że max 120 załóżmy i więcej nie poleci.
Temat stary jak świat i przyczyn może być wiele.
1. Turbina
2. Zawór N75
3. Przepływomierz powietrza
4. Wężyki od podciśnienia
Ja bym w tej kolejności sprawdzał. Aczkolwiek najłatwiej Ci będzie wyczyścić zawór N75 i przepływomierz. Tylko z tym ostatnim wyjątkowo ostrożnie trzeba się obchodzić (ja chciałem być zbyt dokładny i wymieniałem sobie na nową przepływkę
).
Tematy odnośnie czyszczenia:
N75
viewtopic.php?t=2853
Przepływomierz
viewtopic.php?t=2852
Powodzenia