No to czekam też na info. Już nic z tego nie rozumiem kabel z viakena przynajmniej wg opisów i ten za prawie 100 zł i ten za 30 zł mają te same funkcje to gdzie tu logika a może ja coś przy czytaniu opisów przeoczyłem ??
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Roxon40 pisze:ten za prawie 100 zł i ten za 30 zł mają te same funkcje to gdzie tu logika a może ja coś przy czytaniu opisów przeoczyłem ??
Roxon moim zdaniem różnica tkwi w wykonaniu i ot cała filozofia. Te za 30zł to pewnie chińszczyzna i tyle. A pisanie, że to jest najlepszy chipset itepe to między bajki można sobie wsadzić. Dobry bajer pół sukcesu.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Pytalem sie goscia z viakena, kable sa polskie.
Mam przejsciowke OBD1-OBD2, wiec nie potrzebowalem dodatkowych kabli, z jednej strony lap, z drugiej auto, jak dla mnie to prostsze rozwiazanie niz to z pudelkiem.
Panowie na allegro znalazłem taki http://allegro.pl/show_item.php?item=1456279643 i mocno się nad nim zastanawiam bo widzę i błędy na nim odczytam jak na zwykłym i widzę że i coś więcej mogę pogrzebać. Co wy na to ??
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Chinska podroba
Ale dzialac bedzie. Soft pewnie tylko z opisu, bez vag-coma lub z jego konkretna wersja ktorej spiracona wersje dostaniesz na cd od sprzedawcy.
Dobra pytałem się soft z jakim działa ten kabel to polski Vag i vag K can 1,4, VW Tools natomiast nie działa z Vag-com. To w takim razie na którym Vag się najlepiej pracuje bo teraz nie wiem jaki kupić kabel czy na razie pod program Vag K 1,4 czy lepiej wziąć taki co pracuje z Vag-Com na którym wy działacie ?
Coś z gamy Viaken będzie pewnie najlepszym rozwiązaniem ?
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Roxon40, do samej diagnostyki bierz kabelek VAG COM, jeśli chcesz się pobawić w sprawdzanie/korekte przebiegów/piny do immo to VAG K+CAN.
Ja mam obydwa - w zależności od potrzeby
Ja mam interfejs od viakena.
Kupiłem zestaw podłączany pod port com (RS232).
Używam polskiego vaga 4.9 i vag com 311.2. Łącze się nawet z modułem komfortu Polecam bo jestem zadowolony.