[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

No to czekam też na info. Już nic z tego nie rozumiem kabel z viakena przynajmniej wg opisów i ten za prawie 100 zł i ten za 30 zł mają te same funkcje to gdzie tu logika a może ja coś przy czytaniu opisów przeoczyłem ??
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Sony »

Roxon40 pisze:ten za prawie 100 zł i ten za 30 zł mają te same funkcje to gdzie tu logika a może ja coś przy czytaniu opisów przeoczyłem ??
Roxon moim zdaniem różnica tkwi w wykonaniu i ot cała filozofia. Te za 30zł to pewnie chińszczyzna i tyle. A pisanie, że to jest najlepszy chipset itepe to między bajki można sobie wsadzić. Dobry bajer pół sukcesu.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

No tak szkoda że i to Viaken i to Viaken
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Sony »

Roxon40, nie zwróciłem uwagi.

No to popatrz na to:
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=246 :D

To jest to samo co na allegro wystawili.

Jednak ten zestaw jest bardziej rozszerzony -> http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=74

Stąd różnica cenowa pewnie...
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: szymekgd »

Pytalem sie goscia z viakena, kable sa polskie.
Mam przejsciowke OBD1-OBD2, wiec nie potrzebowalem dodatkowych kabli, z jednej strony lap, z drugiej auto, jak dla mnie to prostsze rozwiazanie niz to z pudelkiem.

Jezeli ktos chce kupic drozszy to moze ten: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=30 ? Funkcje te same, ale ma izolacje optyczna wejsc.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

Panowie na allegro znalazłem taki http://allegro.pl/show_item.php?item=1456279643 i mocno się nad nim zastanawiam bo widzę i błędy na nim odczytam jak na zwykłym i widzę że i coś więcej mogę pogrzebać. Co wy na to ??
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: szymekgd »

Chinska podroba ;)
Ale dzialac bedzie. Soft pewnie tylko z opisu, bez vag-coma lub z jego konkretna wersja ktorej spiracona wersje dostaniesz na cd od sprzedawcy.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Roxon40 »

Dobra pytałem się soft z jakim działa ten kabel to polski Vag i vag K can 1,4, VW Tools natomiast nie działa z Vag-com. To w takim razie na którym Vag się najlepiej pracuje bo teraz nie wiem jaki kupić kabel czy na razie pod program Vag K 1,4 czy lepiej wziąć taki co pracuje z Vag-Com na którym wy działacie ?

Coś z gamy Viaken będzie pewnie najlepszym rozwiązaniem ?
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
goomis86
Forumowicz
Posty: 449
Rejestracja: 25 lip 2009, 07:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ARL
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: goomis86 »

Roxon40, do samej diagnostyki bierz kabelek VAG COM, jeśli chcesz się pobawić w sprawdzanie/korekte przebiegów/piny do immo to VAG K+CAN.
Ja mam obydwa - w zależności od potrzeby :-)
Awatar użytkownika
tomason2
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dobczyce

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: tomason2 »

Ja mam interfejs od viakena.
Kupiłem zestaw podłączany pod port com (RS232).
Używam polskiego vaga 4.9 i vag com 311.2. Łącze się nawet z modułem komfortu :mrgreen: Polecam bo jestem zadowolony.
Tomek

ASV - 150KM - 328Nm :-)
ODPOWIEDZ