[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: szymekgd »

regii.kr pisze:bo na vag com kabla nie widzi


Ale z tego co kolega pisze to kabel widzi, ale nie chce zapisac zmian, czyli jakis error w sofcie.

goomis86: Bawiles sie moze vwtool?
Awatar użytkownika
goomis86
Forumowicz
Posty: 449
Rejestracja: 25 lip 2009, 07:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ARL
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: goomis86 »

W Polskim VAGu miałem to samo - zmieniałem wartość w kanale ale zmian mi nie zapisywał, dopiero VAG-COM podziałał.
VWTool to chyba to samo co Polski VAG tylko inaczej wygląda :-)
Zresztą VAG-COM jest najpewniejszy.
A kolega regii.kr musi posprawdzać dokładnie wszystkie ustawienia. ;-)
P.S. po 1 dniu jazdy z autoryglowaniem zaczyna mnie to troszkę już drażnić.
Awatar użytkownika
running
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 12 gru 2010, 09:06

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: running »

Tez sobie to dzisiaj sprawdziłem i zadziałało i zapisało na polskim vagu oraz dodałem sobie ze daje odgłos jak zamykam auto
Awatar użytkownika
tomektak
Forumowicz
Posty: 221
Rejestracja: 23 mar 2010, 11:06

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: tomektak »

Potwierdzam za goomis86 po pewnym czasie jest to irytujące. Ja włączyłem autoryglowanie i zaraz po jeździe testowej wyłączyłem.
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: koti »

Ja mam autoryglowanie od 2 lat i wcale mi to nie przeszkadza.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: Roxon40 »

Dokładnie można się przyzwyczaić :)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
tomektak
Forumowicz
Posty: 221
Rejestracja: 23 mar 2010, 11:06

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: tomektak »

Widocznie zbyt długo jeździłem bez tego i teraz mi to przeszkadza... zatem kwestia gustu...
Awatar użytkownika
goomis86
Forumowicz
Posty: 449
Rejestracja: 25 lip 2009, 07:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ARL
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: goomis86 »

a jak w przypadku wypadku? przy wystrzale airbagów automatycznie się zamki odryglują?
Awatar użytkownika
tomektak
Forumowicz
Posty: 221
Rejestracja: 23 mar 2010, 11:06

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: tomektak »

...jeszcze nie sprawdzałem... :mrgreen: A może któryś z kolegów to sprawdzi?.... :lol:
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

[1L/1M] VAG Podstawy i teoria

Post autor: koti »

goomis86, myślisz że producent o tym nie pomyślał?
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
ODPOWIEDZ