przegrzanie silnika(asv)??na wskazniku ponad 120 stopni

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

przegrzanie silnika(asv)??na wskazniku ponad 120 stopni

Post autor: szymekgd »

Przestancie sie czepiac wentylatorow, mamy zime i problemem jest doprowadzenie silnika do temp. roboczej, a Wy chcecie zeby one go jeszcze chlodzily, teraz wystarczy sprawny termostat do utrzymania temp.
Wszystko wskazuje na blad czujnika temp G2 i od tego Kolega powinien zaczac sprawdzanie.
Awatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 19 maja 2008, 21:25

przegrzanie silnika(asv)??na wskazniku ponad 120 stopni

Post autor: toledziak95 »

Lub zwarcie do masy i poszła na max.
Awatar użytkownika
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939
Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice

przegrzanie silnika(asv)??na wskazniku ponad 120 stopni

Post autor: migacz1981 »

Bonbini masz racje u mnie czujnik jest dokladnie po przekatnej od gornego weza czyli na dole chlodnicy a powietrze jest przy nim bo pompa za slabo pompuje a to sa odlegle okolice chlodnicy birac pod uwage polozenie pompy wody :-)
B
Bonbini
Forumowicz
Posty: 955
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:38
Auto: Był 1L
Model: 1.9 1Y
Lokalizacja: Gdynia

przegrzanie silnika(asv)??na wskazniku ponad 120 stopni

Post autor: Bonbini »

migacz1981 pisze:Bonbini masz racje u mnie czujnik jest dokladnie po przekatnej od gornego weza czyli na dole chlodnicy a powietrze jest przy nim bo pompa za slabo pompuje a to sa odlegle okolice chlodnicy birac pod uwage polozenie pompy wody


Niemożliwe,żeby na dole u Ciebie w chłodnicy było powietrze. Nie są to odległe okolice chłodnicy. Powietrze zawsze wędruje do najwyższego punktu czyli do zbiornika wyrównawczego. Śpij spokojnie :-)
G
GRZANA
Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 12 maja 2011, 19:35

przegrzanie silnika(asv)??na wskazniku ponad 120 stopni

Post autor: GRZANA »

Witam kolegów
mam problem z tolusiem odkąd zrobiło się ciepło bidny pluje płynem przez zbiorniczek wyrównawczy i pali się kontrolka od temperatury ale to z powodu braku płynu w zbiorniczku
wymieniłem termostat i korek od zbiorniczka .
została chłodnica , bo jest to toluś po dzwonku i radiatory w chłodnicy są pozginane
powiedzcie mi czy te radiatory to jest problem ?
bo jeśli wymienię chłodnice i nic się nie zmieni to zostanie głowica z uszczelką :-/
Nadmieniam że jak jest rozgrzany to przewody są sztywne a od termostatu lenie a ten drugi siego dotknąć nie da
powiedzcie coś w temacie bo trochę się martwię :cry:
GRZANA
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

przegrzanie silnika(asv)??na wskazniku ponad 120 stopni

Post autor: Roxon40 »

Wydaje mi się że termostat mimo że wymieniony jest walnięty bądź chłodnicę masz zagiętą na wejściu i nie puszcza obiegu wody
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

przegrzanie silnika(asv)??na wskazniku ponad 120 stopni

Post autor: szymekgd »

GRZANA, wyjmij termostat i sprawdz czy bedzie sie grzal, do tego tak jak napisal Roxon40 obadaj jak nagrzewa sie chlodnica.
Michal
m
matyjas
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 2012, 10:38

przegrzanie silnika(asv)??na wskazniku ponad 120 stopni

Post autor: matyjas »

mi w asv termostat sie też raz zawiesił ale sam odpuścił ale dla swietego spokoju zmienilem go
ODPOWIEDZ