Kolego popraw w podtytule tematu ten samohud na samochód a jak nie wiesz jak się pisze to wpisz auto. Błędy mogą się zdarzyć ale nie aż takie
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
właśnie ja ostatnio swojego AHF na 4300obrotow wkrecilem i nic złego sie nie stało i tez mam zmienną geometrie. Przegonic go chcialem tak na 4 biegu. A jak robiles jakies ruszania z piskiem czy cos to jak pisze kolega szymekgd mógł przeskoczyć Ci pasek rozrządu. i taka prawda jak pisze kolega bartek do krecenia to sobie honde kupic trzeba. A dieslem to się jezdzi tak rzeby wykorzystywac ten zakres obrotów w ktorym ma najlepszy moment obrotowy. Sprawdź rozrzad bo to moze zle sie skonczyc dla twojego TDI. I te silniki lubia wysokie obroty ale nie na 1 czy 2 biegu pedał w podłoge i trzymanie go na czerwonym polu.
Nie kopci, a do ilu go wkreciłem? nie patrzyłem ale myślę że do czerwonej kreseczki, a objaw pojawił sie później jadąc spokojnie i po zgaszeniu. Silnik to silnik ma pracować w róznych warunkach, ale odpiszę jak zdiagnozuję.
Raz na jakiś czas można nawet do czerwonego pola ASV-kę przekręcić. Zdarzyło mi się tak pogonić nie raz i nic się nie stało. Oczywiście nie należy przeginać, bo diesle nie lubią ciągłego katowania na V-max