[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: bartek »

barf pisze:męczyłem trochę silnik na wysokich obrotach

trzeba było Hondę w benzynie kupić, a nie diesla przekręcać :-/
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

bartek pisze:
barf pisze:męczyłem trochę silnik na wysokich obrotach

trzeba było Hondę w benzynie kupić, a nie diesla przekręcać :-/


Jezeli sie nie myle to ASV ma zmienna geometrie i nie lubi jazdy a'la emeryt.
Awatar użytkownika
regii.kr
Forumowicz
Posty: 903
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:47
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: regii.kr »

ma zmienną ,pewnie padała turbinka albo coś innego
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

regii.kr pisze:ma zmienną ,pewnie padała turbinka albo coś innego


Cos z paliwem, filtr, pompa wtryskowa? A moze rozrzad przeskoczyl?
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Roxon40 »

Kolego popraw w podtytule tematu ten samohud
na samochód a jak nie wiesz jak się pisze to wpisz auto. Błędy mogą się zdarzyć ale nie aż takie
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
regii.kr
Forumowicz
Posty: 903
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:47
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: regii.kr »

a kopci czy tylko stuka ?
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: koti »

barf pisze:po męczyłem trochę silnik na wysokich obrotach

Co przez to rozumiesz? Do ilu wkręciłeś silnik?
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Szymek08 »

właśnie ja ostatnio swojego AHF na 4300obrotow wkrecilem i nic złego sie nie stało i tez mam zmienną geometrie. Przegonic go chcialem tak na 4 biegu. A jak robiles jakies ruszania z piskiem czy cos to jak pisze kolega szymekgd mógł przeskoczyć Ci pasek rozrządu. i taka prawda jak pisze kolega bartek do krecenia to sobie honde kupic trzeba. A dieslem to się jezdzi tak rzeby wykorzystywac ten zakres obrotów w ktorym ma najlepszy moment obrotowy. Sprawdź rozrzad bo to moze zle sie skonczyc dla twojego TDI. I te silniki lubia wysokie obroty ale nie na 1 czy 2 biegu pedał w podłoge i trzymanie go na czerwonym polu.
b
barf
Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 06 lut 2010, 12:23

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: barf »

Nie kopci, a do ilu go wkreciłem? nie patrzyłem ale myślę że do czerwonej kreseczki, a objaw pojawił sie później jadąc spokojnie i po zgaszeniu. Silnik to silnik ma pracować w róznych warunkach, ale odpiszę jak zdiagnozuję.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Sony »

Panowie bez przesadyzmu ;)

Raz na jakiś czas można nawet do czerwonego pola ASV-kę przekręcić. Zdarzyło mi się tak pogonić nie raz i nic się nie stało. Oczywiście nie należy przeginać, bo diesle nie lubią ciągłego katowania na V-max :/

Podepnij kolego pod VAGa i zobacz co Ci wypluje.
ODPOWIEDZ