Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Toledo II generacji
ODPOWIEDZ
S
Splend0R
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 08 lis 2010, 17:33

Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Post autor: Splend0R »

Witam, przymierzam się do kupna tolka i znalazłem takiego

http://moto.allegro.pl/seat-toledo-ii-2-3-v5-gaz-sekwencja-na-gwarancji-i1306409886.html.

Już oglądałem go na żywo, lecz mam kilka wątpliwości.
1.Otóż silnik przy samym odpalaniu klekocze jak diesel, jak chodzi na jałowym to już nie tak mocno i wyraźnie. Jak się doda gazu to pracuje normalnie jak benzyna, równo i bez "klekotu". Podczas jazdy tak samo nie ma problemów żadnych, przyspiesza równo i płynnie nic nie hałasuje.
2.Jedynie na niskich obrotach przy ruszaniu lekko drży samochód.

Moje pytanie brzmi czy to normalne przy tych silnikach VR5? Czy to może rozrząd do wymiany? Czy może coś innego?

PS. A i jeszcze silnik z lewej strony (patrząc od przodu samochodu) jakby byl zapocony.. Widać było poprosu trochę oleju. Jakieś sugestie?
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2011, 17:28 przez Splend0R, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Wyplosz
Forumowicz
Posty: 868
Rejestracja: 11 cze 2010, 12:01
Auto: TOLEDO 1M
Model: AGZ
Lokalizacja: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola

Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Post autor: Wyplosz »

moim zdaniem ten egzemplarz jest drogi, wewnątrz samochodu ładny nie poniszczony za bardzo, ale za ta kasę można młodszy kupić w porównywalnych pieniądzach, moze nawet z lepszym wyposażeniem
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym :D
s
simon_w
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 23 paź 2010, 21:35

Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Post autor: simon_w »

Wyplosz pisze:moim zdaniem ten egzemplarz jest drogi, wewnątrz samochodu ładny nie poniszczony za bardzo, ale za ta kasę można młodszy kupić w porównywalnych pieniądzach, moze nawet z lepszym wyposażeniem


Masz rację tylko nie z tym motorem :) negocjuj cenę. Kupiłem identycznego Tolka ten sam rok to samo wyposażenie za 12500.

Splend0R pisze:
Już oglądałem go na żywo, lecz mam kilka wątpliwości.
1.Otóż silnik przy samym odpalaniu klekocze jak diesel, jak chodzi na jałowym to już nie tak mocno i wyraźnie. ?


u mnie jest podobnie silnik przy odpalaniu zagra jak diesel na jakies 2-3sekundy i pozniej pracuje normalnie. Co do drgań na gazie - pierwsza rzecz do wymiany - kable i świece oraz u dobrego gazownika sprawdź średnice dysz od gazu u mnie ktoś założył za małe i silnik miał straszne "loty" po zmianie dysz na odpowiednie kalibracji wszystko wróciło do normy oraz spalanie zrobiło się niższe.
Awatar użytkownika
matti
Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 26 paź 2009, 12:33

Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Post autor: matti »

Ja bym mocno targował i dopłacił za przeglad w ASO
u mnie jest 230 tyś przejechane i klekotu nie mam żadnego
Co do drgań przy ruszaniu nie wiem czy to nie wina sprzęgła i dwumasy
No i przebieg zaniżony sprawdź VIN
Ktoś kto zakłada gaz w ubiegłym roku za 3500 klocka i sprzedaje troche to dziwne zakładając że z przebiegu rocznie robi tylko 14000 ?? po co mu gaz
NIE BRAŁBYM GO
S
Splend0R
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 08 lis 2010, 17:33

Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Post autor: Splend0R »

Widzę, że opinie sprzeczne :P

simon_w pisze:u mnie jest podobnie silnik przy odpalaniu zagra jak diesel na jakies 2-3sekundy i pozniej pracuje normalnie. Co do drgań na gazie - pierwsza rzecz do wymiany - kable i świece


No rzeczywiście facet mówił, że kabli WN nie wymieniał..

matti pisze:Co do drgań przy ruszaniu nie wiem czy to nie wina sprzęgła i dwumasy
No i przebieg zaniżony sprawdź VIN
Ktoś kto zakłada gaz w ubiegłym roku za 3500 klocka i sprzedaje troche to dziwne zakładając że z przebiegu rocznie robi tylko 14000 ?? po co mu gaz
NIE BRAŁBYM GO


Sprzęgło raczej normalnie pracowało... Co do gazu to tak: facet kupił samochód w marcu 2009 sprowadzony z niemiec, w czerwcu 2009 zamontował gaz. Pytałem sie go dlaczego zamontował i teraz sprzedaje skoro instalacja jeszcze mu się nie zwróciła, tym bardziej,że jak mówił dużo nie jezdzi. Jak montowal instalacje bylo 143000 a teraz jest 163000. Powiedział tylko że jak montował gaz to nie wiedział ile będzie jeździł samochodem..

No i sprawa jest też trochę śmierdząca bo samochód można od pon do piątku oglądać po 19.30 bo gościu pracuje podobno... A w niedziele to w aso sobie raczej nie sprawdze fury...

Jeszcze mam takiego tolka na oku :http://otomoto.pl/seat-toledo-2-3-v5-benzyna-full-opcja-C15145936.html ale tego na żywo jeszcze nie widziałem.. Może w piątek. Co powiecie?
Awatar użytkownika
maniekmc
Forumowicz
Posty: 844
Rejestracja: 19 maja 2008, 15:02

Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Post autor: maniekmc »

Splend0R pisze:Jeszcze mam takiego tolka na oku :http://otomoto.pl/seat-to...-C15145936.html ale tego na żywo jeszcze nie widziałem.. Może w piątek. Co powiecie?
ten z ceną lepiej, podjedź obejrzyj i utarguj na opłaty jeszcze z 1k i będziesz miał furkę
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
godles_
Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 27 wrz 2009, 20:13

Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Post autor: godles_ »

Drugie auto b.ładnie się prezentuje, ciekawe jaki przebieg, jak będziesz jakieś oglądał to sprawdzaj całą elektrykę bo jest jej dużo w tych autach bo widzę że szukasz 2.3 v5
policz ile wyniosą Cię opłaty za auto, ponieważ jest to silnik powyżej 2l i akcyza wynosi wtedy 18,6% ceny pojazdu, zresztą policz sobie to:sprowadzenie samochodu z Niemiec - Procedura

mam pytanie jeszcze do znawców, rozmieszczenie znaczków "SEAT" "TOLEDO" "V5" w oryginale jest własnie w takim miejscu jak w linkach które podaje kolega, bo oglądałem ostatnio i miał tylko napis Seat a V5 na górze po prawej stronie, dziwnie jak dla mnie jakby było coś tam robione.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Post autor: Roxon40 »

Na napis nie zwracałbym specjalnie uwagi. U mnie napisy były na właściwym miejscu a klapa była malowana, a teraz nie mam wcale napisów bo sobie je zdjąłem więc tu bym nie szukał podejrzeń ale warto sprawdzić czy ktoś coś z klapą nie kombinował.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
S
Splend0R
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 08 lis 2010, 17:33

Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Post autor: Splend0R »

godles_ pisze:szukasz 2.3 v5
policz ile wyniosą Cię opłaty za auto, ponieważ jest to silnik powyżej 2l i akcyza wynosi wtedy 18,6% ceny pojazdu, zresztą policz sobie to


Tak też właśnie robiłem, i wychodzi mi na styk :P Zależy też jak liczyć tą akcyzę. Jedni mi mówią że opłaty wyjdą 2000pln(cupra z belgii) a inni że przy lekkim przykombinowaniu 2500(te niebieskie toledo)... A z doświadczenia wiem że z belgii to raczej bite auta się sprowadza więc pewnie stąd ta różnica... Tak się domyślam tylko.

To pierwsze auto było ciekawe(z pierwszego linka) ponieważ miało gaz w cenie :P Więc oprócz kosztu opłat itp doliczam koszt gazu 3500pln... Zaraz pewnie przeciwnicy gazu podniosą lament ale cóż :P Mój roczny kilometraż to 26000.
Awatar użytkownika
matti
Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 26 paź 2009, 12:33

Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Post autor: matti »

godles_ pisze:bo oglądałem ostatnio i miał tylko napis Seat a V5 na górze po prawej stronie, dziwnie jak dla mnie jakby było coś tam robione.

U mnie też tak było
ODPOWIEDZ