Źle pali poniżej 10 stopni

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
s
sebol89
Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 16 sty 2010, 20:24

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: sebol89 »

Filtr paliwa może warto zmienić. Zaszkodzić nie zaszkodzi a wiele nie kosztuje
d
dudus9127
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 25 lip 2010, 18:46

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: dudus9127 »

a może wystarczy dwa razy zagrzać świece?
problem mam też podobny gorzej pali jak jest zimno w nocy, grzeje dwa razy świece i pali ładnie :)
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: kornat »

dudus9127 pisze:a może wystarczy dwa razy zagrzać świece?
problem mam też podobny gorzej pali jak jest zimno w nocy, grzeje dwa razy świece i pali ładnie

To idąc tym tokiem myślenia wystarczyło by VAGiem troszkę wydłużyć czas grzania świec.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: szymekgd »

kornat pisze:
dudus9127 pisze:a może wystarczy dwa razy zagrzać świece?
problem mam też podobny gorzej pali jak jest zimno w nocy, grzeje dwa razy świece i pali ładnie

To idąc tym tokiem myślenia wystarczyło by VAGiem troszkę wydłużyć czas grzania świec.


Ale czy to ma sens? Przeciez powinny osiagnac temp. pracy.
Nie wiem jak grzanie jest rozwiazane w 2M, w 1L swiece zaczynaja grzac w momencie otworzenia drzwi kierowcy i pozniej tylko ew.dogrzewaja mieszanke.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: kornat »

Ale czy to ma sens?

Pewnie ma jak ktoś musi dwa razy grzać świece.
Nie wiem jak grzanie jest rozwiazane w 2M, w 1L swiece zaczynaja grzac w momencie otworzenia drzwi kierowcy i pozniej tylko ew.dogrzewaja mieszanke.

Na 90% również tak jest. Jeżeli ktoś ma nowe świeczki, aku itp. i oczywiście dobry czujnik temp. i dalej występuje problem to takie wydłużenie czasu będzie ok. Osobą którym źle pali niech sprawdzą czy będzie lepiej jak po zgaszeniu lampki świec poczekają jeszcze z parę sekund (aż przekaźnik pstryknie) i wtedy spróbują zapalić.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: szymekgd »

kornat pisze:
Ale czy to ma sens?

Pewnie ma jak ktoś musi dwa razy grzać świece.


Jezeli Kolega caly rok tak odpala to problem nie lezy w swiecach, bo one zaczynaja dzialac dopiero ponizej temp 5stC
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: kornat »

szymekgd pisze:Jezeli Kolega caly rok tak odpala to problem nie lezy w swiecach, bo one zaczynaja dzialac dopiero ponizej temp 5stC

Z tematu wynika że nie przez całe lato. Tylko poniżej 10*C
k
kened88
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 06 paź 2010, 14:45

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: kened88 »

za tydzien zaprowadze samochod do mechanika wstawi druga pompe i zobacze czy to rozwiaze problem,tez probowałem dwa razy grzac swiece ale to niewiele pomogło,moze szybciej odpalal al to nie jest rozwiazanie co do filtru paliwa gdyby to wina lezala po jego stronie to auto mulilo by w czasie jazdy a u mnie ma dobre kopyto.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: szymekgd »

Wine akumulatora wykluczyles?
k
kened88
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 06 paź 2010, 14:45

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: kened88 »

jutro go podładuje i wtedy zobacze ale moim zdaniem to nie jest wina akumulatora bo to nie jest takie zwykłe odpalnanie tylko slychac troche rozrusznik i troche taki przytłumiony dzwiek i silnik sie trzesie
ODPOWIEDZ