dudus9127 pisze:a może wystarczy dwa razy zagrzać świece? problem mam też podobny gorzej pali jak jest zimno w nocy, grzeje dwa razy świece i pali ładnie
To idąc tym tokiem myślenia wystarczyło by VAGiem troszkę wydłużyć czas grzania świec.
dudus9127 pisze:a może wystarczy dwa razy zagrzać świece? problem mam też podobny gorzej pali jak jest zimno w nocy, grzeje dwa razy świece i pali ładnie
To idąc tym tokiem myślenia wystarczyło by VAGiem troszkę wydłużyć czas grzania świec.
Ale czy to ma sens? Przeciez powinny osiagnac temp. pracy.
Nie wiem jak grzanie jest rozwiazane w 2M, w 1L swiece zaczynaja grzac w momencie otworzenia drzwi kierowcy i pozniej tylko ew.dogrzewaja mieszanke.
Nie wiem jak grzanie jest rozwiazane w 2M, w 1L swiece zaczynaja grzac w momencie otworzenia drzwi kierowcy i pozniej tylko ew.dogrzewaja mieszanke.
Na 90% również tak jest. Jeżeli ktoś ma nowe świeczki, aku itp. i oczywiście dobry czujnik temp. i dalej występuje problem to takie wydłużenie czasu będzie ok. Osobą którym źle pali niech sprawdzą czy będzie lepiej jak po zgaszeniu lampki świec poczekają jeszcze z parę sekund (aż przekaźnik pstryknie) i wtedy spróbują zapalić.
za tydzien zaprowadze samochod do mechanika wstawi druga pompe i zobacze czy to rozwiaze problem,tez probowałem dwa razy grzac swiece ale to niewiele pomogło,moze szybciej odpalal al to nie jest rozwiazanie co do filtru paliwa gdyby to wina lezala po jego stronie to auto mulilo by w czasie jazdy a u mnie ma dobre kopyto.
jutro go podładuje i wtedy zobacze ale moim zdaniem to nie jest wina akumulatora bo to nie jest takie zwykłe odpalnanie tylko slychac troche rozrusznik i troche taki przytłumiony dzwiek i silnik sie trzesie