[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 19 maja 2008, 21:25

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: toledziak95 »

Troszkę według mnie te wartości są pływające...
B
Bonbini
Forumowicz
Posty: 955
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:38
Auto: Był 1L
Model: 1.9 1Y
Lokalizacja: Gdynia

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Bonbini »

barf pisze:a utrata mocy po jego uszkodzeniu jest bardzo odczuwalna samochód ledwo dobija do 130km/h.

Mój bez turbo dobija swobodnie do 165km/h :-P
l
luxus1989
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 02 lip 2010, 06:02

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: luxus1989 »

Kolego co do tej turbawki, jak masz o zmiennej geometrii to może ci się zacierać.

Dosyć często jak rozbieram taką turbinę do regeneracji w innym zakładzie to właśnie są pozacierane.
Typowe bolączki :
-puszcza olej w wydech;
-źle złożona;
-lejące wtryski.

pozdro :)
Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 21:54 przez luxus1989, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
rednight20
Forumowicz
Posty: 29
Rejestracja: 20 lip 2010, 22:24

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: rednight20 »

kolego sprawdz wezyki dochodzące do n75-Ja miałem jeden niedrożny i wogóle turba nie miałem tylko muła i kopcil na czarno.Mechanik wzial 50 zl i samochod zapierdziela jak trza! pozdrowka napisz czy pomogło bo ja juz sie z najgorszym liczyłem-nową turbina:P aha i u mnie poszedł tez czujnik temperatury paliwa .
d
damian406
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:36

Spadki mocy w pewnym zakresie obrotów

Post autor: damian406 »

Witam, mam problem. Jak jadę moim toledo, to przy około 1800 do 2000 obrotów jest spadek mocy. W trakcie tego spadku mocy chmura dymu się robi z tyłu. Jak jadę cały czas na obrotach powyżej 2000 obrotów to nie dzieją się te dziwne rzeczy. czego to może być wina ?? Mam kabel i podpinałem tolka do kompa i żadnych błędów silnika nie ma.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: kornat »

Trzeba wykonać logi dynamiczne ale coś mi się wydaje że turbo mówi papa
d
damian406
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:36

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: damian406 »

ale to się dzieje tylko do 2 tysięcy obrotów, w zakresie w którym załącza się turbo. Powyżej 2000 ciągnie ładnie na każdym biegu. Wyczyściłem już przepływkę, zastanawiam się czy to może nie zawór n75 lub egr ??
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: kornat »

damian406 pisze:ale to się dzieje tylko do 2 tysięcy obrotów, w zakresie w którym załącza się turbo.

Turbo pracuje już od uruchomienia silnika.
Jaki kolor tej chmury jest?
d
damian406
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:36

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: damian406 »

kolor jest czarny, silnik nie bierze ani grama oleju. Zrobiłem już 8 tysięcy i nie wziął nic.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Re: Spadki mocy w pewnym zakresie obrotów

Post autor: szymekgd »

damian406 pisze:Witam, mam problem. Jak jadę moim toledo, to przy około 1800 do 2000 obrotów jest spadek mocy. W trakcie tego spadku mocy chmura dymu się robi z tyłu. Jak jadę cały czas na obrotach powyżej 2000 obrotów to nie dzieją się te dziwne rzeczy. czego to może być wina ?? Mam kabel i podpinałem tolka do kompa i żadnych błędów silnika nie ma.


Pewnie dymienie to problem z doborem mieszanki (za malo powietrza), zrob logi dynamiczne to zawezi to obszar poszukiwan usterki.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2010, 12:33 przez szymekgd, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ