Kolego co do tej turbawki, jak masz o zmiennej geometrii to może ci się zacierać.
Dosyć często jak rozbieram taką turbinę do regeneracji w innym zakładzie to właśnie są pozacierane.
Typowe bolączki :
-puszcza olej w wydech;
-źle złożona;
-lejące wtryski.
pozdro
Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 21:54 przez luxus1989, łącznie zmieniany 1 raz.
kolego sprawdz wezyki dochodzące do n75-Ja miałem jeden niedrożny i wogóle turba nie miałem tylko muła i kopcil na czarno.Mechanik wzial 50 zl i samochod zapierdziela jak trza! pozdrowka napisz czy pomogło bo ja juz sie z najgorszym liczyłem-nową turbina:P aha i u mnie poszedł tez czujnik temperatury paliwa .
Witam, mam problem. Jak jadę moim toledo, to przy około 1800 do 2000 obrotów jest spadek mocy. W trakcie tego spadku mocy chmura dymu się robi z tyłu. Jak jadę cały czas na obrotach powyżej 2000 obrotów to nie dzieją się te dziwne rzeczy. czego to może być wina ?? Mam kabel i podpinałem tolka do kompa i żadnych błędów silnika nie ma.
ale to się dzieje tylko do 2 tysięcy obrotów, w zakresie w którym załącza się turbo. Powyżej 2000 ciągnie ładnie na każdym biegu. Wyczyściłem już przepływkę, zastanawiam się czy to może nie zawór n75 lub egr ??
damian406 pisze:Witam, mam problem. Jak jadę moim toledo, to przy około 1800 do 2000 obrotów jest spadek mocy. W trakcie tego spadku mocy chmura dymu się robi z tyłu. Jak jadę cały czas na obrotach powyżej 2000 obrotów to nie dzieją się te dziwne rzeczy. czego to może być wina ?? Mam kabel i podpinałem tolka do kompa i żadnych błędów silnika nie ma.
Pewnie dymienie to problem z doborem mieszanki (za malo powietrza), zrob logi dynamiczne to zawezi to obszar poszukiwan usterki.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2010, 12:33 przez szymekgd, łącznie zmieniany 1 raz.