przedwczoraj padlo mi turbo w tolku no i co w zwiazku z tym idzie koszty, mam wielki problem co teraz mam zrobic regeneracja turbo z gwarancja na 12 miesiecy koszt 1200, mechanik ma jakas uzywana turbine z golfa ktora wizualnie wyglada podobnie twierdzi ze to bez roznicy jakie jest turbo byle dawalo takie same cisnienie przepisalem z niego numery ale chyba nie te co trzeba ale wpisze je 036 2530 19D GT 1749 chce za nia 600 i daje 2 miesiace gwarancji, jest tez 3 alternatywa do tego mam mozliwosc zalatwic orginalnie nowe fabryczne turbo nieuzywane zapakowane nowka z pod igly za 1600 tylko bez jakiegokolwiek kwitka i gwarncji. Reasumujac nie wiem co zrobic
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 21:07 przez friger, łącznie zmieniany 2 razy.
droga cos ta regeneracja .... osobiscie wybrał bym regenerację lub zakup nowej ... jest tylko warunek ze w obu przypadkach miał bym odpowiednio sprawdzony i rzetelny serwis lub sprzedawcę ... z uzywką to loteria ... za pare tys km lub pare tygodni mozesz z nią wrócic do pkt wyjscia w jakim teraz jestes
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center][/center]
regeneracja moze i droga ale u mnie w czesci zimnej brakuje prawie polowe loptek tak jakby je upalilo albo oberwlo cos, a jesli chodzi o ta regeneracje to nie dowiadywalem sie na jej temt osobiscie tylko mechanik u ktorego auto stoi,
moze chce sie dorobic na mnie
a ja bym bral uzywke. to ile pochodzi turbo zalezy od stylu jazdy. nawet nowa mozesz zajezdzic w tydzien. jezeli koles daje gwarancje 2 miechy to w tym czasie jak ma wyjsc wada to wyjdzie. do regenerowanych nie jestem przekonany jak narazie. jezeli juz to nowka ale to tez zalezy ile chcesz pojezdzic tolkiem i jakie masz fundusze
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
a dlaczego nie jestes przekonany do regenerowanych ? rzetelna regeneracja w sprawdzonym serwisie przywraca turbinie parametry jak w nowej ... a co do uzywki to swoją opinie juz wyraziłem powyzej
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center][/center]
gosc twierdzi ze tam gdzie chce poslac moje turbo ma pewny i zaufany zaklad twierdzi ze od kad zaczal wspolprace z gosciami nie zdarzyla mu sie zadna reklamacja, twierdzi nawet ze rekordzista w ciagu roku gwarancji przejechal kolo 120 tys bez jakich kolwiek oznak zuzycia lub niedomagania
spotkalem sie z kilkoma turbinami po regeneracji( wiekszosc z renault 1,9) i niestety dosc szybko sie rozlecialy. zauwaz ze tutaj na uzywana sprzedawca daje 2 miesieczna gwarancje. roznica miedzy nowa a uzywka tutaj jak widac jest mala i juz lepiej wziac nowke nie smiganą .
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
regeneracja regeneracji nie równa .... czy te w tych R19 padły po regeneracji w jednym i tym samym zakładzie ? nie wiem jak jest we francuzach ale byc moze turbiny w renault nie podlegaj regeneracji i stad ten problem ... osobiscie znam kilku wlascicieli aut z grupy VW posiadajacych regenerowane turbo i smigają jak miło ... ale wybór nalezy do kazdego indywidulalnie ...
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center][/center]
chodzi oto ze boje sie wtopy kasowej bo kupil bym nawet ta nowke bez gwarancji, a z regenerowana jedna mialem niemile doswiadczenie w poprzednim aucie, niby chodzilo pompowalo i wogole ale auto juz nie chodzilo tak jak wczesniej<omega 2.5 td>