Ten wykres to twój jest? Mam zmieniony katalizator bo oryginał się posypał i zapchał środkowy i końcowy. Oba wymianiłem, a katalizator mam od mercedesa na dwie sondy z normą EURO3. Nie ma problemu z sondą i bez żadnych emulatorów i innych głupot. W ASO za kata z tłumiorem chcieli 6k wiec można powiedzieć niech się w łeb pukną jak auto warte 20k. Jedynie (lub aż) inny jest katalizator. Bym musiał na hamowanie podskoczyć i to zbadać.
W kilku firmach się dowiadywałem, że można taki chip tuning zrobić i daje te 10-15%. I wykresy od 1800 obr są podniesione. Czyli w efekcie mamy moc z 1.8 taką jak zwykłe 2.0. Przy masie mniejszej daje to chyba całkiem fajne efekty.
Jedyny ból to że trzeba samemu przelutować ten eeprom co ci przyślą jeżeli by brać ten z allegro. Wolałbył po kablu to zrobić niż lutowac pamięć
Bo to jest trochę ryzyko kupować potem ECU całe.