Właśnie takie zakładałem żeby wyeliminować problem różnych oznaczeń
A tak na marginesie to wiecie jaki numer powinna mieć do ASV 2002.
[ Dodano: 2010-06-02, 10:05 ]U mnie i w tych co zmieniałem oznaczenie było BOSCH 0 280 217 121
[ Dodano: 2010-06-28, 10:15 ]Odnośnie turbo i jego niedomoagań - ostatnio zrobiłem coś takiego: odłączyłem wężyk z N75 z wyjścia VAC i o dziwo auto jeździ normalnie nie ma strachu przy wyprzedzaniu że zabraknie mocy. Przy zmianie biegów słychać tylko chwilowy syk coś w stylu blow off ale poza tym nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów. Ewentualnie przy gaszeniu auta jakby się lekko dławił (mi to nie przeszkadza, gorzej jakby się dławił przy zapalaniu
). Proszę o poradę czy można tak jeździć, czy ma to jakiś wpływ na pracę auta