No i mam przyczynę. Nowa turbina jest podciągnięta na maxa na sztandze. Paprok, który regenerował turbinkę nie ustawił jej odpowiednio i cały czas kierowniczki pracują w maksymalnym wychyleniu, dlatego przechodzi w tryb awaryjny. Skok sztangi powinien mieć ok. 20mm a u mnie ma 3mm! Jade do tego typa na regulację i dam Wam znać co i jak.
plhkrga pisze:Nowa turbina jest podciągnięta na maxa na sztandze
To gdzie Ty robiłeś tą regenerację? Jak ja robiłem turbo to przechodziła testy na jakimś urządzeniu. Po zamontowaniu była jazda testowa z podpiętym kompem aby sprawdzić jak działa.
No chyba, że baran jeden zle poskładał kierowniczki... Ale to i tak powinno wyjsc podczas testu. Nie mialem jazdy testowej z kompem, bo sam montowalem turbine. Od razu po zamontowaniu jej pojawily sie problemy. Dzwonilem do goscia, a on na to, żebym wyjął turbinę i mu przywiózł!
Koledzy jak bez vaga sprawdzic n75 i przeplywka czy pracuje poprawnie, a sztanga od gruchy powinna chodzic ciezko czy lekko bo u mnie chodzi ciezko natomiast samo turbo chodzi lekko
No, wymontowałem wczoraj turbo. Przyczyną przeładowania były zablokowane kierownice. To możliwe, że regenerowane turbo jest żle złożone? Mam na nie gwarancje. PO regeneracji od razu zaczął się problem z przeładowywaniem. Okazało się, że gruszka nie steruje łopatkami. Jest to więc błąd firmy, która regenerowała turbinę. Myślicie, że mogę obciążyć ich kosztami ponownego demontażu turbo? Mogę wystawić im fakturę...
Miałem to samo. Powiedzą ci tak "W momencie montażu po regeneracji wszytko działało" i jak im udowodnisz? Niestety koszt nowej gruszki od 150-300 zł. Jak pech to pech.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 21:15 przez Bodek, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, coś się stało z moim tadeuszem. Mianowicie ruszam z 1 biegu a on jedzie tak, że goły diesel by go wyprzedził. Gdy obroty zwiększą się już do jakiś 2,5 tys obr dostaje momentalnie takiego powera ze masakra, aż widać ze chce. I tak na każdym biegu. Na wolnych obrotach jak mu dołożę do oporo to czasem wkręci się do 3,5 tys obr i ani grama dalej. Odpuszczę mu kapkę i dołożę z powrotem to kreci się do końca.
Turbina dobrze ładuje bo na wymagane 2,4 bara tyle podaje, odczyt z vaga. Błędów żadnych nie ma, przepływkę podmienialiśmy z mechanikiem, też żadnego efektu... Autko do pewnych obrotów zachowuje się jak "tępe".
[ Dodano: 2010-02-27, 18:27 ] mam pytanko jak zrobic by naprzyklad wrzucic wam logi z vaga?
tzn mam ten program kabel itp tylko jak to zgrac czy cos?
Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, 14:15 przez friger, łącznie zmieniany 2 razy.