Ucho holownicze zamontowane na stałe. Też tak macie?

Tematy ogólno-techniczne
R
Romano
Forumowicz
Posty: 160
Rejestracja: 26 paź 2009, 22:34

Ucho holownicze zamontowane na stałe. Też tak macie?

Post autor: Romano »

Witam

Kupiłem Tolka miesiąc temu, i zauważyłem, że w bagażniku nie ma ucha do holowania. Więc wczoraj jak kupowałem wentylator do chłodnicy (już naprawione :) ) to przy okazji kupiłem u kolesia ucho. Jak wróciłem i wymieniłem wentylator chciałem sprawdzić te ucho czy pasuje (sprzedawca powiedział że jakby coś nie pasowało to wymieni, a że się spieszyłem to nie sprawdzałem po wyjściu ze sklepu tego) no i po zdjęciu osłony z przodu ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem ucho do holowania ale zamontowane na stałe (nie wkręcane). U Was też tak jest?

Obrazek

Obrazek

Zmienione :)
Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 15:10 przez Romano, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
Posty: 1359
Rejestracja: 05 lip 2009, 23:54
Auto: inne
Model: inny
Lokalizacja: Warszawa

Ucho holownicze zamontowane na stałe. Też tak macie?

Post autor: Lucas »

Fotki mi się nie otwierają, weź je wrzuć na jakiś serwer i daj miniaturki.

Ale jeśli chodzi o to ucho to ja je też mam na stałe.
G
Gizmo
Forumowicz
Posty: 101
Rejestracja: 18 lut 2010, 08:39

Ucho holownicze zamontowane na stałe. Też tak macie?

Post autor: Gizmo »

Lucas pisze:Ale jeśli chodzi o to ucho to ja je też mam na stałe.

w tym samym miejscu co bywa to wkręcane? pod praą osłonką w zderzaku?
aż sprawdze.
Awatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
Posty: 1359
Rejestracja: 05 lip 2009, 23:54
Auto: inne
Model: inny
Lokalizacja: Warszawa

Ucho holownicze zamontowane na stałe. Też tak macie?

Post autor: Lucas »

Dokładnie tak :D
Teraz mam zdemontowany zderzak i belkę to wieczorem cyknę fotkę jak chcesz.
Awatar użytkownika
SZUBAR
Forumowicz
Posty: 272
Rejestracja: 19 gru 2009, 15:25

Ucho holownicze zamontowane na stałe. Też tak macie?

Post autor: SZUBAR »

Nawet nie wiedziałem że Tolki miały takie uchwyty montowane na stałe, ciekawe jakie jeszcze mają tajemnice.
SZUBAR
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Ucho holownicze zamontowane na stałe. Też tak macie?

Post autor: Sony »

Niezła sprawa, ja niestety na stałe nie mam zamocowanego, a wolałbym mieć :/
Awatar użytkownika
jabol_ek
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 06 sty 2011, 21:53
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Wyrobiony Gwint

Post autor: jabol_ek »

Witam, mam pytanie nie mam póki co Haka ale ostatnio miałem przygodę z holowaniem. Przyjechał pan z ADAC chciał mnie wziąć na hol ale okazało się że nie mam haka, okazało się że pan u siebie miał ale okazała się lipa , bo okazało się że gwint jest wyrobiony . Czy idzie to teraz jakoś ogarnąć ??
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

Ucho holownicze zamontowane na stałe. Też tak macie?

Post autor: remiq »

Oczywiście. Można naprawić gwint. Najprościej i najszybciej - Poxilina :) Jedno holowanie powinna wytrzymać.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
jabol_ek
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 06 sty 2011, 21:53
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Ucho holownicze zamontowane na stałe. Też tak macie?

Post autor: jabol_ek »

remiq pisze:Oczywiście. Można naprawić gwint. Najprościej i najszybciej - Poxilina :) Jedno holowanie powinna wytrzymać.


Wolał bym jakieś Trwalsze rozwiązanie :-D
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

Ucho holownicze zamontowane na stałe. Też tak macie?

Post autor: remiq »

No to kup zestaw naprawczy gwintów.
https://www.google.pl/#safe=off&output= ... rawy+gwintów&oq=zestaw+do+napraw&gs_l=hp.3.0.0l4.193.3371.0.4260.20.13.2.5.6.0.146.1480.0j13.13.0...0.0...1c.1.15.psy-ab.vQIM-jYiwzA&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47244034,d.Yms&fp=e84df55fa9001fc4&biw=991&bih=655
Trzeba rozwiercić na większą średnicę, nagwintować i wkręcić taką tulejkę z gwintem wewnętrznym i zewnętrznym z zestawu. Ew. napawać, rozwiercić i nagwintować. Lub ucho haka skontrować z tyłu nakrętką. Oczywiście jeśli się da, bo nie wiem jak to tam jest rozwiązane i czy śruba haka przechodzi na wylot i jest tam dostęp. Wszystko się da, kwestia budżetu :D
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
ODPOWIEDZ