Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
b
ballance

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: ballance »

kamilwsp pisze:ballance Należy wspomniec ze oswietlenie w samochodzie...


kamilwsp Chyba pomyliles mnie z kolega grzesiek998.
k
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: kamilwsp »

Pomyliłem masz racje :) tak jakos pomylilem sie przy spisywaniu
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
m
motyka8

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: motyka8 »

Wyciecie kata. Niebyl tak zawalony jak myslalem.
m
maciekbed25
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 02 sty 2010, 17:29

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: maciekbed25 »

Witam

Oto moja krótka historia z hamulcami. W kwietniu ubiegłego roku kupiłem toledo z 2000r. w benzynie poj. 1.8 20v bez turbiny, juz przy zakupie wiedziałem że tarcze są przegrzane i pogięte, było za to z czego targowac :mrgreen: .Zaraz po zakupie wymieniłem więc cały komplet tarcze i klocki przód i tył. Wszystko było ok na początku, ale po przejechaniu ok 3tyś km wyczuwałem na pedale hamulca lekkie wibracje tak jak by tarcze znów były krzywe, dodam że jestem raczej spokojnym kierowcą i nigdy nie hamuje zbyt ostro wiem że nowe hamulce potrzebują się dotrzec. Po wizycie w warsztacie mechanik powiedział że to wada fabryczna tarcz (że były złe od początku) i powiedział że założymy nowe tarcze i będzie ok. I tak też było przez pierwsze 3,5tyś km teraz znów problem występuje czyli znów jest bicie na pedale hamulca. Nie wiem co robic bo przecież nie bedę wymieniał tarcz i klocków co 3 tyś km. Apropo smego problemu to szczególnie mocne wibracjie czuc jak hamulce są zimne i hamuje z dużej prędkości. pierwszy komplet tarcz i klocków produkcji TRW a po drugiej wymianie tarcze z przodu firma BOSH. Prosze pomóżcie bo autkiem nie można hamowac zbyt gwaltownie a przecież to sprawa bezpieczenstwa. :-(
Awatar użytkownika
tony
Zasłużony
Posty: 2725
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: tony »

może czas założyć ATE :)
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
m
maciekbed25
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 02 sty 2010, 17:29

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: maciekbed25 »

A będę miał gwarancje że to pomoże? A orientacyjna cena takiego kompletu?
Awatar użytkownika
tony
Zasłużony
Posty: 2725
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: tony »

na pewno są lepsze od poprzednich do tego porządne klocki i powinno być ok, na aledrogo na pewno znajdziesz jakiś komplecik :-)
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
m
maciekbed25
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 02 sty 2010, 17:29

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: maciekbed25 »

Na pewno są lepsze bo i cena wyższa, już znalazłem. Tylko cały czas nie daje mi to spokoju że akurat te dwie pary tarcz się wykrzywiają, boję się ze założę znów nowy komplet i po kilku tysiącach znów będzie to samo. Chce się upewnic najpierw że nic innego nie jest uszkodzone, tylko nie wiem czego i gdzie szukac, stąd pytanie do was. Dzieki za pomoc.
:mrgreen:
j
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: jonson22 »

może sprawdź czujniki abs? polecam ci brembo max tarcze koszt ok 130-150 zl sztuka ja na nich zrobiłem 20tys ale dlatego tak mało ze założyłem razem z nowymi tarczami klocki ferrodo ds2000 (o najwyższym współczynniku tarcia )dopuszczonym do ruchu ulicznego, hamowanie rewelacja potem założyłem tarcze mikoda racing (nawiercane nacinane) koszt 100zł sztuka i powiem ci ze dłużej trzymają niż te brembo i poszedł ten sam klocek.
m
maciekbed25
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 02 sty 2010, 17:29

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: maciekbed25 »

Dzięki za podpowiedz, ale to nie ABS bo bicie pedału hamulca czuc nawet przy bardzo delikatnym hamowaniu wręcz przy dotknięciu pedału jest to mocniejsze czym wyższa prędkośc przy 40 km/h prawie w ogóle niewyczuwalne a powyżej 100 praktycznie nie da się hamowac bo bije całym autem. Ale chyba tak zrobię założę porządne klocki i tarcze cały komplet. tylko dopiero po wypłacie bo teraz z kasą krucho :-(
ODPOWIEDZ