Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
s
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: sz.p.bartek »

Lucas pisze:Mi to przypomina pompę wtryskową, ale takiej wyciągniętej jeszcze nie widziałem

Pompa wtryskowa, podaj jeszcze nabity na niej nr bo jeszcze sie okaże że to 11-stka 8-)
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
Awatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
Posty: 1359
Rejestracja: 05 lip 2009, 23:54
Auto: inne
Model: inny
Lokalizacja: Warszawa

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Lucas »

Nie no to raczej seryjna chyba. Zaraz pójdę zobaczę numery :D
l
lukasz Jurek
Forumowicz
Posty: 70
Rejestracja: 01 gru 2008, 20:48
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: lukasz Jurek »

Ja mam takie Pytanie.Czym konserwójecie kierownice?Bo Mi się trochę powycierała.Sugestie?
luki
Awatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
Posty: 1359
Rejestracja: 05 lip 2009, 23:54
Auto: inne
Model: inny
Lokalizacja: Warszawa

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Lucas »

sz.p.bartek pisze:Pompa wtryskowa, podaj jeszcze nabity na niej nr bo jeszcze sie okaże że to 11-stka 8-)


Po wstępnych oględzinach stwierdzam że to jest na 100% pompa wtryskowa 8-)
Jeszcze ropę czuję :D

A tu fotka :
Obrazek

Ma ktoś możliwość dowiedzenia się czegoś więcej o tej części mając te numery ?
D
Daro_70
Forumowicz
Posty: 113
Rejestracja: 13 sty 2009, 13:03
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.6 16V AUS
Lokalizacja: Słupsk

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Daro_70 »

Jestem może troche nadgorliwy bo do wymiany oleju zostało mi jeszcze 2tys. ale Ci co jeżdza benzyniakami i to na krótkich odcinkach to wiedza ze niedogrzane autka potrafia zrobic psikusa i wywalic olej przez odme. Ale najwazniejsze ze olej wymieniony na swiezutki z ta róznica ze przesiadłem sie na castrola 5W-40 z Shella 10W-40 troche pletwa mi lata ale przebieg nie duży 108tys. silniczek suchy. Mysle ze bedzie ok. Jedyne 190zł a o ile lepsze samopoczucie. :-)

Ps. własnie kurier przyniusł mi radyjko bo moje dokonuje zywota. Biore sie za paczke i mysle ze nie bedzie to ceglowka :mrgreen: . I kolejne 100zl. zainwestowane w Tolka.
s
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: sz.p.bartek »

Lucas pisze:Ma ktoś możliwość dowiedzenia się czegoś więcej o tej części mając te numery ?

Seryjna pompa tzw 10tka. 11tka ma końcówkę "J"
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
Awatar użytkownika
mlody158
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 22 lis 2008, 17:59

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: mlody158 »

Dzisiaj wymieniłem świece żarowe jedna padła potem druga i już ciężko palił. Oryginalnie były Boscha ja kupiłem Beru.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Roxon40 »

Poszukiwania awarii podświetlenia radia :-? :-?

EDIT

Już znalezione teraz zobaczymy jak dalej będzie się sprawowało ale jak coś przestanie działać to wiem odkąd zacząć szukać :-) :-) :-)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
T
TomekTomek
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 26 lip 2009, 18:41
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: TomekTomek »

Witam ja walcze i walcze natomiast z ... Po odpaleniu zimnego silnika na minusowej temperaturze odpalam auto i załącza się automatyczne ssanie wskakuje na 1200 obrotów i nagle spada do 700 set i tak jak by chciał zgasnąć potrzęsie się sekundę i z powrotem wskazówka leci do 1200 set obrotów i powtarza się ten schemat 3 razy 2 razy zależy od minusowej temperatury jak jest zimniej potrafi silnik zgasnąć , obroty utrzymują sie na poziomie po kilku odpaleniach wtedy wszystko wraca do normy i jest ok. Podczas jazdy trzyma obroty,tak samo i po wrzuceniu na luz.po przeczyszczeniu przepływki , przepustnicy i krokowca + adaptacja ,nastepnie to brak pracy na jednym garze więc wymiana świec bo 2 były zalane i nie odpowiedni typ świec a teraz założyłem NGK R Laser Platinum Premium,cewka jedna miała przebicie więc wszystkie zostały zabezpieczone aby przebicia nie było + programy na nowo wprowadzone do kompa.Zabieg robiłem oczywiście miałem to samo ale podobno tak miało być dziś rano po 20 godzinach stania auta na -20 odpalam auto jest ok ssanie trzyma obroty 1200 zgasiłem odpalam drugi raz jest ok ale dziwi mnie to że nie trzymał już 1200 obrotów tylko 1000 tak jak by coś z saniem było zobaczymy co pokarzą kolejne dni. Klejne dni pokazały że raz pali dobrze a raz nie tzn.odpalam puszczam sprzeglo spadaja obroty i gasnie ale wciskam sprzeglo i obroty podnosza sie trzyma sprzeglo 2 minutki jest ok nastepny dzien nawet pedal sprzegla nie pomogl zgasl.Dzis bylo ok.Co wy o tym myślicie.
r
rydmar12
Forumowicz
Posty: 220
Rejestracja: 01 cze 2009, 21:23

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: rydmar12 »

Proponuje wymienic czujnik temperatury silnika ,najprawdopodobniej podaje ci zły odczyt do kompa i te obroty szaleja bo nie ma odpowiedniej mieszanki paliwa.
Mariusz
ODPOWIEDZ