No pewnie macie racje ale kiedys coś słyszałem że za dużego nie można kupić ze względu na możliwośc niedoładowania akumulatora przez alternator, co może mieć zgubne skutki jeśli chodzi o żywotność AKU.
A co do tego zamka w klapie to sprawdziłem czy w wiązce idącej do zamka w klapie jest prąd po naciśnięciu kluczyka. I okazuje sie że jest na około 0,5 sekundy. Czyli prąd dochodzi do siłownika. Sprawdziłem tez siłownik zupełnie osobno podłączając go pod AKU i także działa OK. tzn chowa sie i pokazuje ramie siłownika. W czym może byc problem? Gdzie szukac wiązki kabli bo moze to jednak one dają w dupe.
[ Dodano: 2009-10-26, 16:50 ]Sory ze pisze zaraz pod sobą, ale byłem właśnie w samochodzie. Z zaciekawieniem sprawdziłem aktualną moc mojej bateryjki i okazuje się że mam zamontowany Aku jakiś power cos tam ( brudna naklejka )
i UWAGA UWAGA moc 48 Ah !!!!!!!!!!!!!! NIgdy wcześniej nie sprawdzałem tego bo jakoś nie było potrzeby.