"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Sory CYRULIK u nas potworna MGLICA.Wpadłem do domu i zara na Forum bo żarówki nie świecą żeby się dowiedzieć coś o nich jak by je ściągnąć i wynienić. Czy od spodu Czy od przodu?
Możesz podnieść podnośnikiem i od spodu wymienić, choć przyznam że nie jest to wygodne, nie mniej jednak bez większego problemu to zrobisz. Z przodu natomiast jeżeli chcesz to zrobić to musisz zdjąć atrape która jest na dwóch zatrzaskach które musisz wkładając śrubokręt pomiędzy lakier zderzaka a atrapę odpiąć. Po prostu włóż śrubokręt i jedź na dole od jednej do drugiej i napotkasz na jeden i to samo od góry i tam masz drugi zatrzask. Potem masz dwie śróbki na torxa, tylko uważaj żebyś nie odkręcił tej od regulacji światła, ona jest na mniejszy kluczyk i odkręcisz całego halogena, odepniesz wtyczkę i wymieniasz śmiało. Powodzenia!
Kolego nie wymieniaj od przodu bo sobie je rozregulujesz, wystarczy nieco podnieść autko z przodu i od spodu sobie wymienić zajmie ci to 30sekund a od przodu dłużej. Wymieniałem u siebie tydzień temu, polecam żarówki 100WAT NARWA na allegro dużo lepiej świecą.
Jak sobie podniesiesz autko z jednej strony i się położysz z przodu z tyłu halogena znajdziesz zakrętkę czarną, przekręcisz lekko w lewo i będziesz mógł ją zdjąć, zobaczysz żarówkę z kablem, kabel odpinasz od żarówki i wyciągasz żarówkę. W minute wymienisz 2 żarówki a jak zaczniesz odkręcać z przodu to cie zejdzie, jeszcze będziesz musiał ustawiać.
Szubar powiedz mi jak można rozregulować halogeny skoro wykręca i wkręca się je w te samo miejsce (moje pytanie dlatego bo nie znam się jeszcze na Toledo a wymieniałem żarówki odkręcając je z przodu), co do podnośnika to owszem dobry pomysł ale na ten od strony kierowcy. Na ten od strony pasażera nie ma dostępu bo tam jest bodajże Cooler (w TDI ASV) i od tyłu nie ma dojścia.
Więc kolego Luksz Jurek zdejmujesz czarne osłony halogenów, bierzesz Torx i odkręcasz halogeny i wymieniasz żarówki.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb