Witam wszystkich jestem szczęśliwym posiadaczem(od tygodnia)Seata Leona1,9TDI i mam taki problem podobno dosyć częsty wyczuwalny spadek mocy przy wyprzedzaniu 120km/h i ani joty więcej po wyłączeniu silnika i ponownym rozruchu problem znika lecz się powtarza czy ktoś spotkał się z podobnymi objawami proszę o jakiekolwiek wskazówki
Poprostu pojade jutro i powiem przed zaplata prosze pokazac mi fakture za regeneracje pompy bo tego sie nie robi na lapu capu i potrzebna jest wrazie czego do gwarancji . I dlaczego pan mnie wczesniej nieuprzedzil ze cena przewyzszy wartosc pompy po regeneracji z gwarancja na rok czasu i po trzecie poprosze o dowod kupna nastawnika ktory byl wymieniany
[ Dodano: 2009-10-05, 19:52 ] Mam takie pytanie moze ktos wie ile kosztuje taki nastawnik do pompy?
[ Dodano: 2009-10-05, 20:21 ] Niewiecie moze ile kosztuje taki nastawnik?
Tak więc naprawa tego ustrojstwa z gwarancją usługi kosztuje w granicach 200-250PLN czyli co? mechanik sobie 600PLN policzył jako robociznę? hhe Ale cwaniaka trafiłeś
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe"
ja właśnie po doświadczeniu z podobnym "fachowcem", tylko niestety na wyższą sumkę, zawsze biorę fakture, albo rachunek szczegółowy chociaż.
I nie dawaj mu od razu kasy, tylko niech Ci mówi co ile kosztuje.
Ok czyli co zajade tam i powiem mu niech mi wylicza co ile kosztuje i daje na to rachunki bo inaczej ja tego niewidze bo zacznie gadac a wiadomo slowa sa gowno warte w jego przypadku jak naprawa kosztuje 250 a odemnie chce 850 no rozumiem diagnoza no niech bedzie nawet 200 to wychodzi 450 a nie 850 faktury rachunki i tyle
Skoro facet zdiagnozował pompa +nastawniki zaśpiewał cenę, to niech teraz to włoży do auta i jak wszystko będzie ok to płacisz kasę bierzesz rachunek szczegółowy i dziękuję.
A jak dalej będzie skucha to facet jest w plecy za nastawnik i pompę.Przecież nie będziesz płacił za jego zgadywanie co jest zepsute.Cenami z allegro się nie sugeruj tanio nie zawsze znaczy dobrze.