Sony, wielkie dzięki za całą pomoc, udało się odzyskać większość mocy. Problemem był uszkodzony mechanicznie (przebity) intercooler. Przy okazji wymienione zostały grucha, przepływomierz oraz wszystkie wężyki na silikonowe, dodatkowo mechanik twierdził, że sprawdzał turbinę i nie widzi tam nagaru, a wszystko chodzi gładko. Teraz auto chodzi super, ale tylko do pewnego momentu, na piątym biegu to zazwyczaj ok 140 km/h na 4 ok 110-120. Zrobiłem logi, nie są one specjalnie poukładane (nie miałem nikogo do pomocy, a ciężko jest znaleźć miejsce gdzie swobodnie można taką prędkość osiągnąć. Bynajmniej, na pierwszym moc traci przy czasie ok. 112.00s. A drugi log, to ta sama jazda, tylko, że już bez mocy, cisnąłem go ile sił. Po wyjęciu kluczyka, i ponownym odpaleniu auta, wszystko wraca do normy. A otwarcie N75 wraca do do tych standardowych 40, czy 20 % (nie pamiętam). Zacina się zaworek przy pełnym otwarciu, czy winą jest coś innego ?
Oto logi:
log nr 1, na którym auto traci moc (ok. 112s), auto traci moc na 4 biegu, na 2 i 3 to się nie zdarza, niezależnie od obrotów, wszystkie biegi ciągnąłem do ok 3500 obrotów, na 4 traci moc przy 3000, na 5 przy 2500.
http://vaglogi.pl/log-003_011_u9P3A3q.html
Log nr 2, na którym auto już straciło moc:
http://vaglogi.pl/log-003_011_q4VCdk.html