Wystarczy, że w wężyk idący do gruszki konkretniej dmuchniesz i będziesz słyszał czy jest jakieś syczenie itp.
Czemu sądzisz, że na światłach bym z Tobą nie chciał stać ?
No to problem przepływki i turbo rozwiązany. spadł wężyk z pompy vacum to jak miało jechać ale przewody i tak wymienione (wszędzie pisali ze 2h roboty, nie wiem czemu bo mi zajęło to pół godziny) zaworek n75 dalej buczy po zgaszeniu, ale co dziwne buczy takie przy logach statycznych grupy 011- czy to oznacza, że puszcza ciśnienie i jest do wymiany?
Poniżej logi. Z tego co mi się wydaje, to chyba łopatki lekko się przycinają bo na niskich obrotach turbo dmucha troszkę mniej a przy wyższych trochę więcej. A czy ,może to być spowodowane właśnie przez n75? gdyby lekko puszczał to nie sterowałby poprawnie gruszką ?
Jeżeli logi wyglądają na akceptowalne to pozostaje tylko ten tajemniczy dźwięk z dolotu, który może taki musi być.
Sony, co do tego, że z walniętą przepływką, to SDI by objechało, to się zgodzę. Wymieniałem u siebie przepływomierz (wziąłem ze szrotu, ale niby sprawny), wartości 300-400 i pod małą górkę, na trójce przy ~2300rpm zwalniał, w ogóle praktycznie turbo nie pompowało
No z tego co się orientuję to n75 jest po prawej stronie. Pierwszy od filtra powietrza ale jaki ma kolor to nie pamiętam. Sprawdzę jutro? A co powiecie o logach?
Jak masz z białym łepkiem to jest N75, jak z czarnym to N18. Ogólnie to na moje ślepawe oko albo N75 do czyszczenia/wymiany albo gruszka do regulacji.
Ogółem turbo Ci troszkę późno łapie i nie trzyma wartości tak jak powinno. Jeżeli wymieniłeś wężyki i wsio jest szczelne to podmień N18 z N75 i zrób ponownie logi.
W końcu znalazłem trochę czasu by wrzucić logi po podmiance zaworków. generalnie jakieś różnicy nie widać przynajmniej ja tak to widzę. N75 po zamianie z N18 buczy dalej tylko w innym miejscu. Logi poniżej jak zawsze z góry dzięki za wszelkie info. :564: