Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Wystarczy, że w wężyk idący do gruszki konkretniej dmuchniesz i będziesz słyszał czy jest jakieś syczenie itp.
Czemu sądzisz, że na światłach bym z Tobą nie chciał stać :P ?
p
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotreus-1988 »

Bo pieszo idzie mnie wyprzedzić z gazem w podłodze :lol:
p
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotreus-1988 »

No to problem przepływki i turbo rozwiązany. spadł wężyk z pompy vacum to jak miało jechać :oops: ale przewody i tak wymienione (wszędzie pisali ze 2h roboty, nie wiem czemu bo mi zajęło to pół godziny) zaworek n75 dalej buczy po zgaszeniu, ale co dziwne buczy takie przy logach statycznych grupy 011- czy to oznacza, że puszcza ciśnienie i jest do wymiany?

Poniżej logi. Z tego co mi się wydaje, to chyba łopatki lekko się przycinają bo na niskich obrotach turbo dmucha troszkę mniej a przy wyższych trochę więcej. A czy ,może to być spowodowane właśnie przez n75? gdyby lekko puszczał to nie sterowałby poprawnie gruszką :-? ?
Jeżeli logi wyglądają na akceptowalne to pozostaje tylko ten tajemniczy dźwięk z dolotu, który może taki musi być.


statyczny 011
https://log.malonetuning.com/chart/2336 ... wqYAAAA%3D
dynamiczny 03 trzeci bieg
https://log.malonetuning.com/chart/2336 ... wo8AAAA%3D
dynamiczny 08 trzeci bieg
https://log.malonetuning.com/chart/2336 ... wpMAAAA%3D
dynamiczny 11 trzeci bieg
https://log.malonetuning.com/chart/2336 ... wo8AAAA%3D
dynamiczny 03 4 bieg
https://log.malonetuning.com/chart/2336 ... AAAA%3D%3D
dynamiczny 08 4 ty bieg
https://log.malonetuning.com/chart/2336 ... AAAA%3D%3D
dynamiczny 011 4 ty bieg
https://log.malonetuning.com/chart/2336 ... AAAA%3D%3D
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: irocket »

Sony, co do tego, że z walniętą przepływką, to SDI by objechało, to się zgodzę. Wymieniałem u siebie przepływomierz (wziąłem ze szrotu, ale niby sprawny), wartości 300-400 i pod małą górkę, na trójce przy ~2300rpm zwalniał, w ogóle praktycznie turbo nie pompowało
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Jakiego koloru masz ten n75 stojąc przodem do silnika ten zaworek po prawej stronie? Bo u mnie buczalo jak podmieniłem n75 z n18.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
p
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotreus-1988 »

No z tego co się orientuję to n75 jest po prawej stronie. Pierwszy od filtra powietrza ale jaki ma kolor to nie pamiętam. Sprawdzę jutro? A co powiecie o logach?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Jak masz z białym łepkiem to jest N75, jak z czarnym to N18. Ogólnie to na moje ślepawe oko albo N75 do czyszczenia/wymiany albo gruszka do regulacji.
Ogółem turbo Ci troszkę późno łapie i nie trzyma wartości tak jak powinno. Jeżeli wymieniłeś wężyki i wsio jest szczelne to podmień N18 z N75 i zrób ponownie logi.
p
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotreus-1988 »

Zaworki są ok. Tzn n75 jest biały n18 czarny. Podmienię jutro zrobię logi i wrzuce. Zobaczymy czy coś się zmieni. Tymczasem milego piątkowego wieczoru
p
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotreus-1988 »

W końcu znalazłem trochę czasu by wrzucić logi po podmiance zaworków. generalnie jakieś różnicy nie widać przynajmniej ja tak to widzę. N75 po zamianie z N18 buczy dalej tylko w innym miejscu. Logi poniżej jak zawsze z góry dzięki za wszelkie info. :564:

3 ci bieg zamienione grupa 011
https://log.malonetuning.com/chart/2337 ... wo8AAAA%3D

4 ty bieg podmienione log dynamiczny
https://log.malonetuning.com/chart/2337 ... wo8AAAA%3D
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: irocket »

W zasadzie wszystko wydaje się ok, tylko na 4 biegu widać delikatny spadek doładowania między 3300 a 3500rpm
ODPOWIEDZ