Jeśli wyjmujesz z całą kompletną blachą, do której jest mocowana prowadnica szyby, to powinien wyjść.
Swoją drogą - ten film, który podesłałeś to idealny poradnik jak NIE NALEŻY rozbierać drzwi. W 7:11 odpina wspornik, co jest kompletnym bezsensem. Tak samo wcześniejsze rozpinanie wiązki elektrycznej nie ma sensu. Blacha wychodzi cała z zamkiem, wtedy gdy masz wszystko na zewnątrz to odpinasz zamek od blachy i od wiązki elektrycznej. Wiązki nie odpinasz od blachy, bo i po co.
vwir pisze:Jeśli wyjmujesz z całą kompletną blachą, do której jest mocowana prowadnica szyby, to powinien wyjść.
Swoją drogą - ten film, który podesłałeś to idealny poradnik jak NIE NALEŻY rozbierać drzwi. W 7:11 odpina wspornik, co jest kompletnym bezsensem. Tak samo wcześniejsze rozpinanie wiązki elektrycznej nie ma sensu. Blacha wychodzi cała z zamkiem, wtedy gdy masz wszystko na zewnątrz to odpinasz zamek od blachy i od wiązki elektrycznej. Wiązki nie odpinasz od blachy, bo i po co.
Nikt nie mówił że jest idealny szukałem odpowiedzi na to, co mogło mi tam przeszkadzać.
Robiłem tak jak z przodu, czyli odkręcam blachę i wyciągam razem z prowadnicami i zamkiem.. no właśnie, tylko zamek nie chciał wyjść
posiadacze toledo 2 jakie mieliscie przygody z centralka? u mnie jest tak, ze pilot wgl nic nie robi, dioda mruga(baterie wymienione), programowanie na kazdy mozliwy sposob nie pomaga, zamknac auto moge tylko od srodka guzikiem i wszystko sie elegancko zamyka, otworzyc moge tylko z kluczyka od strony kierowcy i tez wszystko sie wtedy otwiera elegancko( wkladka w bagazniku i od paszera nie chce sie obrocic w zadna strone), kopertowki, brzeczyk od swiatel i lampki w srodku wszystko dziala po otawrciu ktorychkolwiek drzwi, wszystkie szyby sie opuszczaja jak przytrzymam dluzej otwieranie, natomiast sie nie podnosza, a i zamykajac od zewnatrz kluczykiem zamykaja sie tylko drzwi od kierowcy, naczytalem sie na roznych forach o problemach z centralka w VAGinach i juz w sumie nie wiem, czy pilot nie jest oryginalny( inna czestotliwosc, ten co mam jest Hella 433MHz ), czy cos przy zamku kierowcy sie spitolilo, czy modul komfortu padl?? przyznam ze takich opcji usterki sie nie spodziewalem...
skoro szyby się otwierają z kluczyka to moduł działa. Jeżeli przy zamykaniu z kluczyka zamykają się tylko drzwi a nie centralny, to masz padnięty mikrostyk w zamku, jeden z tych wewnętrznych.
Sam pilot, dobrze by sprawdzić czy cokolwiek nadaje, ale do tego musiałbyś mieć skaner częstotliwości najlepiej kupić / pożyczyć innego pilota i spróbować go zestroić z Twoim autem. Z VAGa chyba dało się wejść w licznik i kodować tam piloty, wtedy powinieneś widzieć że coś nadaje, ale znam to tylko z teorii, bo sam kodowałem bez kompa.
Mam problem, że z przodu drzwi pasażera nie otwierają mi się poprawnie i muszę od środka otwierać, a czasem nawet od środka nie da się otworzyć.
Czy można wyłączyć w Vagu podwójne ryglowanie drzwi ? Jak drywi zamykam z przełącznika z drzwi to drzwi ryglują się raz i za każdym rayem wszystko działa.
Wiem, że zamek jest zepsuty... Już wcześniej miałem błędy.
Witam serdecznie. Od niedawna w moim Seaciku 1,6 2000 rok pojawił się problem z otworzeniem klapy bagażnika. Po otwarciu zamka z pilota, czy kluczyka wszystkie drzwi otwierają się bez problemu, oprócz klapy bagażnika, której nie idzie otworzyć nawet bezpośrednio z kluczyka. Może ktoś coś wie w tym temacie ??? Pozdrawiam i z góry dziękuję.