[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Wszystko o elektryce w aucie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: Sony »

O ile mnie pamięć nie myli to "prowadniczkę" mamy przymocowaną bezpośrednio do blachy.
Awatar użytkownika
Mad_Maxs
Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 02 sie 2017, 09:39
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 AGN
Lokalizacja: Legnica

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: Mad_Maxs »

W takim razie, przy odrobinie pogody i czasu, spróbuję jeszcze raz ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: vwir »

Jeśli wyjmujesz z całą kompletną blachą, do której jest mocowana prowadnica szyby, to powinien wyjść.
Swoją drogą - ten film, który podesłałeś to idealny poradnik jak NIE NALEŻY rozbierać drzwi. W 7:11 odpina wspornik, co jest kompletnym bezsensem. Tak samo wcześniejsze rozpinanie wiązki elektrycznej nie ma sensu. Blacha wychodzi cała z zamkiem, wtedy gdy masz wszystko na zewnątrz to odpinasz zamek od blachy i od wiązki elektrycznej. Wiązki nie odpinasz od blachy, bo i po co.
Awatar użytkownika
Mad_Maxs
Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 02 sie 2017, 09:39
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 AGN
Lokalizacja: Legnica

Re: [1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: Mad_Maxs »

vwir pisze:Jeśli wyjmujesz z całą kompletną blachą, do której jest mocowana prowadnica szyby, to powinien wyjść.
Swoją drogą - ten film, który podesłałeś to idealny poradnik jak NIE NALEŻY rozbierać drzwi. W 7:11 odpina wspornik, co jest kompletnym bezsensem. Tak samo wcześniejsze rozpinanie wiązki elektrycznej nie ma sensu. Blacha wychodzi cała z zamkiem, wtedy gdy masz wszystko na zewnątrz to odpinasz zamek od blachy i od wiązki elektrycznej. Wiązki nie odpinasz od blachy, bo i po co.
Nikt nie mówił że jest idealny :) szukałem odpowiedzi na to, co mogło mi tam przeszkadzać.

Robiłem tak jak z przodu, czyli odkręcam blachę i wyciągam razem z prowadnicami i zamkiem.. no właśnie, tylko zamek nie chciał wyjść ;)
Obrazek
H
Homel86
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 14 lis 2017, 23:52
Auto: toledo 1m
Model: 1.9 ahf
Lokalizacja: krakow

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: Homel86 »

posiadacze toledo 2 jakie mieliscie przygody z centralka? u mnie jest tak, ze pilot wgl nic nie robi, dioda mruga(baterie wymienione), programowanie na kazdy mozliwy sposob nie pomaga, zamknac auto moge tylko od srodka guzikiem i wszystko sie elegancko zamyka, otworzyc moge tylko z kluczyka od strony kierowcy i tez wszystko sie wtedy otwiera elegancko( wkladka w bagazniku i od paszera nie chce sie obrocic w zadna strone), kopertowki, brzeczyk od swiatel i lampki w srodku wszystko dziala po otawrciu ktorychkolwiek drzwi, wszystkie szyby sie opuszczaja jak przytrzymam dluzej otwieranie, natomiast sie nie podnosza, a i zamykajac od zewnatrz kluczykiem zamykaja sie tylko drzwi od kierowcy, naczytalem sie na roznych forach o problemach z centralka w VAGinach i juz w sumie nie wiem, czy pilot nie jest oryginalny( inna czestotliwosc, ten co mam jest Hella 433MHz ), czy cos przy zamku kierowcy sie spitolilo, czy modul komfortu padl?? przyznam ze takich opcji usterki sie nie spodziewalem...
Awatar użytkownika
Mad_Maxs
Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 02 sie 2017, 09:39
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 AGN
Lokalizacja: Legnica

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: Mad_Maxs »

Witaj,

skoro szyby się otwierają z kluczyka to moduł działa. Jeżeli przy zamykaniu z kluczyka zamykają się tylko drzwi a nie centralny, to masz padnięty mikrostyk w zamku, jeden z tych wewnętrznych.

Sam pilot, dobrze by sprawdzić czy cokolwiek nadaje, ale do tego musiałbyś mieć skaner częstotliwości :) najlepiej kupić / pożyczyć innego pilota i spróbować go zestroić z Twoim autem. Z VAGa chyba dało się wejść w licznik i kodować tam piloty, wtedy powinieneś widzieć że coś nadaje, ale znam to tylko z teorii, bo sam kodowałem bez kompa.
Obrazek
H
Homel86
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 14 lis 2017, 23:52
Auto: toledo 1m
Model: 1.9 ahf
Lokalizacja: krakow

Re: [1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: Homel86 »

tak wlasnie myslalem ze to bedzie mikrostyk, coz musze sie z tym pobawic w sobote, dzieki za podpowiedz
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: ozio21 »

Mam problem, że z przodu drzwi pasażera nie otwierają mi się poprawnie i muszę od środka otwierać, a czasem nawet od środka nie da się otworzyć.

Czy można wyłączyć w Vagu podwójne ryglowanie drzwi ? Jak drywi zamykam z przełącznika z drzwi to drzwi ryglują się raz i za każdym rayem wszystko działa.
Wiem, że zamek jest zepsuty... Już wcześniej miałem błędy.
A
Abras1978
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 25 mar 2017, 22:33
Auto: Seat Toledo
Model: 1.6 pb/lpg
Lokalizacja: Lubuskie, okolice Gorzowa Wlkp

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: Abras1978 »

Witam serdecznie. Od niedawna w moim Seaciku 1,6 2000 rok pojawił się problem z otworzeniem klapy bagażnika. Po otwarciu zamka z pilota, czy kluczyka wszystkie drzwi otwierają się bez problemu, oprócz klapy bagażnika, której nie idzie otworzyć nawet bezpośrednio z kluczyka. Może ktoś coś wie w tym temacie ??? Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
_carlos-
Forumowicz
Posty: 471
Rejestracja: 22 kwie 2011, 23:32
Auto: SEAT TOLEDO 1M
Model: 1,9 TDI ALH
Lokalizacja: Zabrze

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: _carlos- »

Przerwa w wiązce między klapą a błotnikiem.
ODPOWIEDZ