Logi były robione normalnie na 3 biegu. Skąd takie przepuszczenia? Dodam że auto w tej chwili odrazu wywala blad i traci moc... Dodam logi wlasnie z tymi objawami ale jakies dziwne wyszly i dopiero jutro bede mogl podjac nastepna probe http://vaglog.pl/log-011_003_008_d2Ich.html
Witam. Dzisiaj udalo mi sie zrobic logi na 4 biegu tak jakkolega mowil;) http://vaglog.pl/log-008_Xj6Bm9a.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_011_rzJZQO7.html. A co najdziwniejsze rano kiedy auto sie troche nagrzalo dalem gaz w podloge no i oczywiscie po chwili brak mocy ale kiedy podczas wykonywania logow to bylo pare godz pozniej dawalem gazu proporcionalnie to ladnie ciagnol do samego konca i blad nie wyskoczyl az sie zdziwilem no i mowie to teraz dam w podloge i odziwo obeszlo sie bez bledu i auto w miare szlo... Cos mi sie wydaje ze ten n75 sie przycina bo nieraz slychac taki dzwiek jakby ktos w oddali wlaczyl odkurzacz;) a wezyki wygladaja wporzadku...
Zacznijmy od tego, że coś mi te logi podejrzanie wyglądają. Podczas wykonywania logów dynamicznych od 1500 obr/min musisz docisnąć pedał do podłogi i tak trzymasz do jakichś 4000 obr/min. Po logach widzę, że nie masz pedału wciśniętego do oporu. Znasz zasady wykonywania logów dynamicznych ?
"Póki co to masz konkretne niedoładowanie, wężyki sprawdzałeś czy są szczelne, gruszka dziurawa nie jest ?"
Jak sprawdzasz szczelność. Oglądasz na kanale, czy używasz podciśnienia do sprawdzenia szczelności?
Zazwyczaj sprawdzam stan wizualny wężyków, kanał do tego potrzebny nie jest. Jeśli któryś wydaje się podejrzany to demontaż, zakrycie jednej z końcówek i siła płuc.