Przepływomierz kupiłem na tej aukcji:
http://allegro.pl/bosch-przeplywomierz- ... 76851.html
więc raczej w porządku, numer części też chyba dobry. Filtra powietrza nie wymieniłem bo miał 2 tys. przebiegu, ale może to błąd.. Zamówiłem nowy Mann i spróbuję podmienić, jeśli nie pomoże i tak się nie zmarnuje
Wężyki sprawdzałem już 3 razy, są na pewno szczelne, rok temu wymieniłem wszystkie na silikonowe.
Turbinę robiłem u mechanika z forum Leona, Vag-serwis w Ząbkach. Ponad 10 lat zajmuje się tymi silnikami, więc zakładam, że wie jak wyregulować gruszkę. Chyba zrobię tak jak mówisz, zwrócę się po prostu do niego. Spróbuję tylko najpierw z tym filtrem powietrza i podmienię N75 na N18, bo mam w domu nieużywany.
Zastanawiają mnie jeszcze 2 rzeczy:
Czy pojawienie się po 2 miesiącach od regeneracji przeładowania w dolnym zakresie obrotów świadczy o zasyfieniu zmiennej geometrii, czy niekoniecznie?
Czy niedoładowanie przy wyższych obrotach może być z winy samej turbiny, czy to raczej wina osprzętu jak N75, przepływka itd? Może to faktycznie coś z map sensorem, w sumie nie wiem czy ktoś kiedyś przy nim nie dłubał. Da się go sprawdzić Vagiem?
Przepraszam za tyle pytań, w miarę możliwości chciałbym sam się z problemem uporać
jeśli nie da rady, zawożę auto do mechanika.